return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Weet iemand een goeie platenzaak

quote:
Originally posted by TranceFool

.........en zijn portomonne zal ook een stukkie lichter zijn, hahaha

Dat zal wel maar ik heb gespaard (ben niet helemaal dom) en ik heb het er voor over.

En met hele nieuwe sets bedoel ik niet alleen maar nieuwe platen

Greetings Muppet
quote:
Originally posted by Muppet

Dat zal wel maar ik heb gespaard (ben niet helemaal dom) en ik heb het er voor over.

En met hele nieuwe sets bedoel ik niet alleen maar nieuwe platen

Greetings Muppet

Dan zal je portemonnee nog een stuk lichter zijn. ;) ;) Wat niet wil zeggen dat je blut bent.

Mzzl
Miss Proximus
Mochten die platenzaken niet echt meewerken met je bestellingen (zoals in Leeuwarden) dan kun je altijd ff checken op www.dancegrooves.nl!
Robvef
Leuke avatar Miss Prox. Je bent lekker aan het Photoshoppen geweest.

BTW --> www.dancegrooves.nl doe niet echt veel.
Via www.dancegrooves.com kun je er wel op.

Dit is trouwens wel een gave site. Je kunt alle nummers gedeeltelijk luisteren.

Dus als ze het over een nummer hebben en je hebt hem nog niet gehoord, even zoeken op deze site, luisteren en dan kun je je eigen conclusie trekken.

Greetz
M5
quote:
Originally posted by Bellie
Tja is niet echt dichtbij maar als je toevallig een keer naar A'dam toe gaat kan je deze wel es een bezoekje brengen.

- Midtown:Redelijke winkel.Heeft meer comerciele dingen dan onbekende vette nrs.platen zijn best goedkoop vergeleken met de ander hieronder genoemde winkels.platen kosten daar vanaf 16,95

En de laatste die ik ken(of in ieder geval naartoe ga)is
Groove Connection:Vind ik een van de betere winkels.Doet echt alleen maar aan import platen.Geen nederlandse producties.Goeie winkel.En als je JP in levende lijven wil zien moet je daar es een kijkje nemen.Ook heel aardige gozer.alleen platen zijn wel een beetje prijzig.zo rond de 26 piek p/plaat.En ook hier kan je lekker stickies roken.hehe :D

GREETZ!!

als iemand toch een VETTE dj is dan is het wel JP!! OMG wat kan die kerel draaien zeg!!...heerlijk

enne Bellie ik weet dat je wel eens in de midtown komt ja...;) ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland