|
|
|
| quote: | Originally posted by Obi
Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..?
check www.impulz.nl |
gossie jij neemt het ook altijd op he voor die ID&T??en wil het liefst ons ook lekker afkraken...maar ja ik vind het wel mooi want ik doe gewoon even hard mee om mannekes als jij af te zeiken hehehe :D:D:D |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Akira
gossie jij neemt het ook altijd op he voor die ID&T??en wil het liefst ons ook lekker afkraken...maar ja ik vind het wel mooi want ik doe gewoon even hard mee om mannekes als jij af te zeiken hehehe :D:D:D |
Als ik het niet fout heb (99,9% zeker weten van niet) dan werkt hij bij ID&T.
Greetz |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Robvef
Als ik het niet fout heb (99,9% zeker weten van niet) dan werkt hij bij ID&T.
Greetz |
dat weet ik ook wel robbie :D:D 98 SVC buddy hehehe |
|
|
|
dat weet ik ook wel robbie :D:D 98 SVC buddy hehehe |
Tja, ik dacht laat ik het voor de zekerheid maar even neerzetten.
98 SVC was lachen. Werkt die Laura Benvenutti(??) er ook nog steeds. Wat was/is dat een trut zeg. Of Hans Fröling(??), onze neurotische Multimedialeraar
Greetz |
|
|
|
Het liefst kraak ik niemand af. Dit doe ik over het algemeen ook niet. Ik probeer iedereen in z'n waarde te laten. Maar af en toe doet zich iets voor wat ik niet kan negeren, en daar reageer ik dan op. Als je dat afzeiken noemt, en de post waar ik op reageerde niet... Tja, wat moet ik dan nog zeggen...
Ik heb juist eerder het gevoel dat hier een aantal mensen er een sport van maken om anderen af te zeiken. Bijvoorbeeld de post waar ik eerder in reageerde in deze topic.
Er wordt hier nogal respectloos omgegaan met mensen die van feesten houden en NIET in dit o zo undergrounde forum komen... Voorbeelden zijn hiervan te vinden in deze thread, andere threads hier en postings op het Sensationforum door enkele trancEaddicts. Ik wil niet iedereen over een kam scheren, en het gaat hier ook om een enkeling heb ik het gevoel, maar het beinvloedt wel de mening van veel lezers hier. Je ziet gauw als er een iemand met iets komt dat een hoop gaan meepraten... En dan wordt er zoveel gesproken over meelopers en de commercie.. Als je de posts ziet in de topic "wat zijn jullie favo dj's en waarom???", dat er door verreweg de meeste "Tiesto" gescandeerd wordt.. Heb ik niks tegen tiesto, maar het verschil in commercialiteit tussen een Tiesto, Jean, Rank1, ID&T enz. moet mij nog maar 's uitgelegd worden... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|