|
|
|
In een of ander dagblad stond ook dat ze het mogelijk naar 1 september willen verschuiven omdat 30 juni al niet haalbaar is ivm de vergunning-perikelen.
Dus ik weet het niet..... |
|
|
|
| nu maar hopen dat het wel doorgaat...de IMPULZ feestjes zijn meestal altijd wel erg GAAF |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jukx
In een of ander dagblad stond ook dat ze het mogelijk naar 1 september willen verschuiven omdat 30 juni al niet haalbaar is ivm de vergunning-perikelen.
Dus ik weet het niet..... |
in onze krant stond dat ze op 1 september impulz outdoor dan op bussloo wilden houden geloof ik. |
|
|
|
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat een slap geouwehoer zeg.......
Als Impulz niet doorgaat zal het eerst bekend gemaakt worden op de site...........is dus niet het geval.......
Dus wat die foute sensation-kids nu zeggen is gewoon dom...........zullen wel teveel TMF kijken ofzo...
stomme pubers........
De Groeten |
Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..?
check www.impulz.nl |
|
|
|
Heel jammer dat Impulz niet doorgaat!!! Het is zoals ze van UDC zeggen op de site: "een gemiste kans voor de gemeente Eersel".
Dance leeft heel erg in Brabant en dit zou na Mysterland '96 weer het grote buitenfestival in Brabant zijn. (Als ik me het goed herinner). Helaas dat sommige gemeenten er zo over moeten denken. Raar dat grotere evenementen als popfestivals wel gewoon door kunnen gaan. Niet perse in Eersel. Lijkt mij toch ook moeilijk om daar de logistiek voor te regelen.
Ik hoop dat in de toekomst gemeenten niet eerst "groen licht" geven en daarna alles afblazen. Het is gewoon pure angst voor iets dat ze niet kennen.
Echt heel erg zonde.
Greetz,
Een teleurgestelde Impulzfan |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|