|
|
|
Hmmm, als een feest niet doorgaat, dan zullen daar toch ook wle melding van maken op de site. Op de site van Impulz is daar niets over te lezen, dus ik betwijfel het nog op dit moment.
Mocht het wel het geval zijn, dan zou dat erg zonde zijn.
Greetz |
|
|
|
Wat een slap geouwehoer zeg.......
Als Impulz niet doorgaat zal het eerst bekend gemaakt worden op de site...........is dus niet het geval.......
Dus wat die foute sensation-kids nu zeggen is gewoon dom...........zullen wel teveel TMF kijken ofzo...
stomme pubers........
De Groeten |
|
|
|
Laat het aub niet waar zijn.
Ik kan er nu op de fiets heen (10 minuten)en kruipend terug:D
Een vette line-up
Ik heb zelfs al kaartjes
Maar
Ik geloof er toch al niks van want nergens op het internet of waar dan ook is daar een melding van gedaan dus volgens mij is het "stierenstrond"
Maar ja, je weet maar nooit.
Ik ben al sinds vanmiddag toen een vriend van me dat ook zei al aan het zoeken maar nergens is iets te vinden. Ook andere mensen hier uit de buurt weten van niks dus ik geloof het niet
Let's hope it's positive like it always is |
|
|
|
| Ik wil jullie allemaal niet te leur stellen maar ik hoorde van een vriend van me dat het echt niet door ging. Hij was van plan om er heen te gaan maar ik hoop het beste voor iedereen die daar een feesie wil gaan bouwen. |
|
|
|
ik heb van iemand via via wat inside info gehad
misschien is dat wel iets te veel van het goede want hij zit niet echt in de organisatie maar deze man bouwt zulke feesten altijd mee op dus heeft hij wel veel info hierover
via via heb ik van hem dat het nog niet defintief is dat het doorgaat want nog niet alles is rond maar het gaat bijna zeker door want zij hebben zelf nog niks van de gemeente gehoord en het lijkt me dat IMPULZ dat toch zelf als eerste krijgt te horen.
En dat er nog niks op de zite staat lijkt me logisch, Want stel dat de organisatie al weet dat gemeente eersel het gaat cancellen zullen ze dit niet op de site zetten omdat zij eerst zullen proberen om dit alsnog door te laten gaan en niet onnodig paniek bij het publiek veroorzaken.
Ik zal kijken of ik nog wat meer info kan krijgen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|