return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Gaat Ajax de Champions League voorronde halen?

basvh
jajaja ajax eindelijk weer spelen voor de cup met de grote oren en daar danken wij rkc wolluk voor,

nou hopen dat ze de voorronde door komen maar dat zal wel luken, allemaal van die russischh b-teams.
raoel
zomaar ff tussendoor

veel van de TA's doen zich voor als echte ajax fans
heb ik geen moeite mee hoor, daar zit hier en daar ook weleens een aardig persoon tussen:rolleyes: maar niet veel:D

maar ik ben benieuwt hoeveel echte fans er tussen zitten.
Dus wie heeft er dan ook een seizoenskaart.
Ik verw8 een laag aantal

BELLIE vast wel
denk ik
Blik
quote:
Originally posted by raoel
zomaar ff tussendoor

veel van de TA's doen zich voor als echte ajax fans
heb ik geen moeite mee hoor, daar zit hier en daar ook weleens een aardig persoon tussen:rolleyes: maar niet veel:D

maar ik ben benieuwt hoeveel echte fans er tussen zitten.
Dus wie heeft er dan ook een seizoenskaart.
Ik verw8 een laag aantal

BELLIE vast wel
denk ik

wat jij vergeet is dat veel mensen hier niet in de buurt van Amsterdam wonen en dus ook geen seizoenskaart hebben. Ik ben al fan van Ajax vanaf dat ik klein was en dat veranderd gewoon niet, ik zal altijd fan van Ajax blijven wat er ook gebeurt, ik hoor dus zeker bij de echte ajax-fans, ook al heb ik geen seizoenskaart. als ik in Amsterdam en omstreken zou wonen zou ik zeker een seizoenskaart hebben.
raoel
goed respect

quote:
Originally posted by Blik

wat jij vergeet is dat veel mensen hier niet in de buurt van Amsterdam wonen en dus ook geen seizoenskaart hebben. Ik ben al fan van Ajax vanaf dat ik klein was en dat veranderd gewoon niet, ik zal altijd fan van Ajax blijven wat er ook gebeurt, ik hoor dus zeker bij de echte ajax-fans, ook al heb ik geen seizoenskaart. als ik in Amsterdam en omstreken zou wonen zou ik zeker een seizoenskaart hebben.

Maar toch ben jij vindt ik geen echte supporter. (no offence)
jij bent een fan zoals er zovelen zijn.
Waarom?

je wordt pas echt supporter als je elke wedstrijd gaat kijken dan krijg je een bepaald gevoel met "JOU" club (maakt niet uit welke club) maar dan pas weet je hoe het voelt om supporter te zijn en geen fan.
Dat klinkt nu als onzin maar daar zou/zal je achter komen als je ooit een seizoenkaart zou krijgen.

Ik zeg niet dat je zo'n neppert ben want ook fans geven veel om HUN club

respect
-=WVG=-
Blik, is dat Florent ofzo ?? :D :p

Al die PSV'ers lijken op elkaar denk ik...:D :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland