return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
för de som gillar det hård

ShyTrance
Nästan lika bra som dana! :)
fast jag skulle gillat mixen mer om d va lite hardtrance med :)
bra mix iaf! :D
ScuL
tack, tack.

jag vet det e för hård för några människor ;)
men en hård mix behöver en hård avslutning :D

vizay > hoppa och dansa :D

shytrance > tack.. :)
när jag gör en hardstyle mix då köra jag bara hardstyle låtarna
om jag gör en mix i freestyle finns det möjligheterna att köra både hardtrance och hardstyle..

jenny> jo spinnade? :conf: jag visste inte 'past-time' av 'spinnar' :)
Glorie
hehe martijn, svenskan har inte ens ett ord för spinner i imperfektform :) tror inte det iaf.
en katt spinner....då heter det spann...i imp. men så kan man inte skriva om skivor tror ja? äh ja vet inte... vare du som mixat eller inte?

ja tror helt enkelt ordet spinner skivor e ett sånt låneord från engelskan som folk inom klubblivet i sverige börjat använda nu på senare tid :)

ööh, ja lägger ner.. :D
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
hehe martijn, svenskan har inte ens ett ord för spinner i imperfektform :) tror inte det iaf.
en katt spinner....då heter det spann...i imp. men så kan man inte skriva om skivor tror ja? äh ja vet inte... vare du som mixat eller inte?

ja tror helt enkelt ordet spinner skivor e ett sånt låneord från engelskan som folk inom klubblivet i sverige börjat använda nu på senare tid :)

ööh, ja lägger ner.. :D

haha okej!
när vi 'låner' ett ord i Hollandska låner vi både present och impefektform.. bryr oss inte :)
låter det så konstigt på Svenska då? :D

jag ska introducera 'spinnade' :p
dbl
låter ju hel bra :)

*dansar runt i rummet*

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden