|
|
| Donna |
| Dit weekend naar high energy geweest,ik ben verliefd geworden op ferry corsten,die draaide zo in geweldig,heb maar weer eens ondervonden dat ik push live nog steeds vind zuigen,en dat mike beter alleen een set kan doen,en jean vond ik zowaar minder commercieel dan normaal,marco V nie gezien,2 weken terug bij Qontact zwaar ok,en Armin kwam pas om 07:00 na zn soloset in de <<0>> maar toen sliep ik al;p Al met al een leuk feestje,en owjah Jose deed t ook wel aardig;) |
|
|
|
Mwah ik vond Ferry een beetje soft draaien.Wel hele lekkere (CHILL) platen.Hoe verder zijn set vorderde begon ie wel wat meer tempo erin te brengen.En ook ik had Marco V niet gezien.Was ie er wel?? :)Jean vond ik de beste van de avond.had echt de lekkerste dansplaten.Armin had ik nog een half uur meegemaakt.Maar daarna was ik echt helemaal kapot en ben ik naar huis gegaan.Hij draaide wel heel lekker moet ik zeggen.Jurgen viel me ook heel erg mee.Had echt een hele bagger set verwacht van hem.Petje af voor jurgen :).En idd PUSH LIVE SUCKED heel hard.Gewoon precies dezelfde als op Trance Energy.Zwaar kut.Had eigenlijk wel zoiets verwacht.Ben ook lekker naar de andere zaal geweest totdat ie eindelijk weg was.*BLECH*
Voor de rest een hele vette avond gehad daar.Volgende week weer naar de fun alleen dan voor het hardere werk.Qlubtempo #4.
GREETZ!! |
|
|
|
Kep Jurgen nie gehoort omdat ik er al vanuit ging dat ik m niet ging waarderen,naja had ik dus wel moeten doen;p.
En ja ferry was soft maar ik was stoned en *ZweFie* dus ik vond t heerlijk;))Vooral de rank1 vocal "such if life" vond ik zeer ok,nog mooier dan many miles 2 soon.En of MarcoV is geweest,dunno,zal toch wel;) beswel jammer dat ik die gemist heb want ik need eigenlijk altijd ff beuken na een trancie set,magoed wat me volgende party word weet ik nog niet dat beslissen we altijd *ineens* of er moeten echt van te voren kaarten gekocht worden,like sensation die ik dit jaar oversla omdat ik de line-up niet boeiend vind,ik pak dancevalley wel en maybe the loveparade.Have fun in the used 2 called Fun;p and see ya in Tha Twilight Zone;p
Greetz Donna |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
Vooral de rank1 vocal "such if life" vond ik zeer ok,nog mooier dan many miles 2 soon.En of MarcoV is geweest,dunno,zal toch wel;) beswel jammer dat ik die gemist heb want ik need eigenlijk altijd ff beuken na een trancie set,magoed wat me volgende party word weet ik nog niet dat beslissen we altijd *ineens* of er moeten echt van te voren kaarten gekocht worden,like sensation die ik dit jaar oversla omdat ik de line-up niet boeiend vind,ik pak dancevalley wel en maybe the loveparade.Have fun in the used 2 called Fun;p and see ya in Tha Twilight Zone;p
Greetz Donna |
Nou ik vond het best wel jammer eigenlijk dat ie die vocal mix draaide van such is life.Die versie die Marco V op Qontact draaide was gruw.Volgens mij zijn eigen remix....?
Ik wilde nog gaan kijken hoe laat Marco V moest beginnen.Maar toen ik het raam keek (bij die balie waar je die high energy cd's kon kopen) was het blaadje ineens weg met de tijden.Dus wist ik niet wanneer ie begon.Bleek later dat er ook 1 bij de wc's hing.Naja volgende keer beter.
Oow ja. TAUB RULED IDD!!! :D :D
GREETZ!! |
|
|
|
Yepz zn eigen remix : 12. Rank 1 - Such Is Life (Marco V Remix)
Die hele set was kicke,die zit nu ook tijdelijk standaard in de cdplayer imme auto;p
K ga nu mn mandje maar is in,ut weekend zit still in me;p
Bye 4 now:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|