|
|
| NordLight |
Ja det stämmer... jag gifter mig i april och som traditionen bjuder blev jag kidnappad och helt tagen på sängen i fredags! Med luva över huvudet och skithög musik i lurarna föstes jag in i en bil.
Dryga timman efter stod jag helt enkelt på Arlanda. Det var dags att åka till Amsterdam, gå på klubbar och Trance Energy i Utrecht. Jag är minst sagt helt slut... kom hem för bara några timmar sen. Men man är lycklig ända ut i tåspetsarna. Vilket djävla drag !!!! Nu väntar en "Tyson"-knock i sängen...jag kommer sova tre dygn tror jag:D .
Synd att jag inte träffade några TA där, men jag visste ju inte direkt att jag skulle dit!
Greetz
NordLight
Gielen ägde måste jag bara säga. |
|
|
| mindshooter |
Grattis mannen! Till giftemålet och till din svensexa!! vilka underbara kompisar du måste ha. ´Vilken sjysst jävla grej att ta dig till TE! :)
Grattis igen! |
|
|
| dbl |
fan vad ballt... schyssta polare alltså.
tror nog inte en svensexa kan bli bättre |
|
|
| Vizay |
fan grattis nordlight....blir du den första på brädan som e gift eller e nån annan här gift sen tidigare?
fyfan vilken nice svensexa iaf, e ju inte varje dag man drar till amsterdam på svensexa lixom :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
E DE SANT ??? Fan va coolt... och jag måste väl säga grattis också då till att du lyckats hitta nån du vill binda dig med så pass att du gifter dig....
TE ROCKA FETT SOM FAN
Ha de bäst mannen.... / Steve :gsmile: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|