return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Min svensexa

x-dream
Låter nice....Grym svensexa allså....

Grattis nordlight ;) ;)
morakickers
grattis till giftermålet!

svensexa TE var ju grymt!!! vi har faktiskt snackat om ngt liknande i mitt kompisgäng... gäller bara att ngn av oss hittar ngn att gifta sig med först... :p

...och att det är ngt fett man kan åka till precis då!

gielens set från TE är ju grymt! måste varit kul att vara där! fick du reda på destinationen på flyget dit eller när fattade du vart ni var på väg?
NordLight
quote:
Originally posted by morakickers
grattis till giftermålet!

svensexa TE var ju grymt!!! vi har faktiskt snackat om ngt liknande i mitt kompisgäng... gäller bara att ngn av oss hittar ngn att gifta sig med först... :p

...och att det är ngt fett man kan åka till precis då!

gielens set från TE är ju grymt! måste varit kul att vara där! fick du reda på destinationen på flyget dit eller när fattade du vart ni var på väg?

Jag blev kidnappad vid 10-tiden av min bästa vän och min bror. De hällde i mig en flaska skumpa och tryckte i mig 2 sjösjukepiller. Därefter drog de på mig en luva och satte på mig en freestyle med hemsk musik på högsta volym. Efter dryga timmen och en massa bilbyten stod jag helt plötsligt på Arlanda, där luvan rycktes bort. Där stod polarna med Trance Energy-Flyers i handen.... då fattade jag! Snacka om att man blev euforisk. I Amsterdam anslöt sedan ytterligare två polare som bor i London.

Greetz
NL
dj_hysterix
Fyfan va kul..bättre kan det inte bli :)
Glorie
quote:
Originally posted by NordLight
De hällde i mig en flaska skumpa och tryckte i mig 2 sjösjukepiller.

Mouhahha.... du måste ha mått JÄKLIGt illa då... Ja känner av ett glas champagne :D

ja tror inte ja vill veta allt ni gjorde asså... tur att dina lips e sealed... säkert RedLight me asså. :eyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden