return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Wat is de beste uitgaans stad in Nederland??

Ik weet anders zeker dat Den Bosch de slechtste is, geen enkele discotheek te vinden (op een turken discotheek na dan)
enige wat er te vinden is zijn kroegen, die zijn dan wel gezellig
quote:
Originally posted by Blik
Ik weet anders zeker dat Den Bosch de slechtste is, geen enkele discotheek te vinden (op een turken discotheek na dan)

Dat probleem hebben we in Venlo ook.Geen disco en veel te veel kroegen waar na 2 uur geen RUK meer te doen is.

Eindhoven is trouwens wel leuk!
quote:
Originally posted by Blik

ja ik woon vlakbij den bosch er is echt niks te doen, ik denk dat het inderdaad den bosch het minst is. alleen cafe gompie is wel gezellig, maar kom er nooit zoveel, meestal ga ik naar de ster in nieuwkuijk of de lunenburg, dit zijn echt van die boeren discotheken maar daar is niks mis mee.
quote:
Originally posted by basvh

ja ik woon vlakbij den bosch er is echt niks te doen, ik denk dat het inderdaad den bosch het minst is. alleen cafe gompie is wel gezellig, maar kom er nooit zoveel, meestal ga ik naar de ster in nieuwkuijk of de lunenburg, dit zijn echt van die boeren discotheken maar daar is niks mis mee.

de Lunenburg??? laat maar, dat is misschien nog erger dan een turkendiscotheek als de galaxy in Den Bosch, maar de Gompie is zeker wel vet, daar hoor je ook nog wel toffe muziek voorbij komen.

Ik vind de Time-out in Gemert ook wel tof, jammer dat je al 30 piek kwijt bent voordat je binnen bent (ben 16 jaar en het geld groeit me niet op de rug)
Ik kom zelf uit nijmegen en daar valt het allemaal maar een beetje tegen. Helemaal geen discotheken!!! Ik studeer in maastricht en dat gaat nog wel maar Groningen is voor mij wel super cool. Zkz op studenten avonden. ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland