return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
öronmisshandel :P (läs: ny mix från mig)

Vizay
jahapp så vare dags för ännu en öronmisshandel från mitt håll :p

den här gången blev de en 72 min lång mix, njut...eller förfäras...de gör ni som ni vill :p

Tracklist as follows:

ASYS - From past 2 phuture (B1 remix)
Cosmic Gate - Back to earth (S.H.O.K.K. remix)
JamX & De Leon - Mind made up (original mix)
Signum - second wave (Promo version) <--- halvaskigt inmixad, tappade tiden :p
Marc Dawn - expander (flutlicht remix)
Eon - Pocket damage
Dj Astrid - Starfever (Original mix)
System F - Solstice (extended mix) <-- megamiss på inmixningen å utmixningen
Sensation - The theme
Parker - Beams of Gaia (Hard mix)
Dumonde - God music (Cosmic Gate remix)

Tid: 72 min, 55s

[Ladda Hem]
Connector
laddar hem :)

[petnoga]

och btw, första låten heter From Past 2 Phuture

a1: From Past To Phuture
b1: From Past 2 Phuture

;)

[/petnoga]
Vizay
haha mkei ska åtgärdas direkt...MY BAD, VELLY VELLY SOLLY
[nils]
tjenis :) *varning - långt - varning*

jag väljer:
[X] Njut [ ] Förfäras :rolleyes: :p

riktigt fin tracklist, så pass väl för kommentarer (men inte så pass djupa tyvärr. hehe :D):

börjar hårt som scot project (behold, en metafor) vilket är farligt, men bra och intressant. shokk remixen är en personlig favorit, så ett plus i kanten adderas. du fick en len "osynlig" mix mellan ASYS och Cosmic Gate. :D ett till plus i hörnet ska du ha för att Signum låten kom med :)

energi kick mellan Signum - Marc Dawn :cool:, skulle dock låta bättre ifall Signum fick ligga kvar lite längre och försvinna ett par takter framåt, när Expander har ett snare-fill t.ex.

[petnoga] jag vet inte riktigt, men jag tycker att det är aningens för mycket bas på Eon just innan den får självstänighet. snark :disbelief inget man kan ändra, bara leva med[/petnoga]

kul o höra att du mixtra med eq:n 35:18 i någon sekund. du får ursäkta mig, för du gjorde garanterat så på andra ställen, men jag måste ha missat dom :eyespop: inget och klaga på mellan Eon och Astrid, men jag tycker att det blev lite för mycket "upp-o-ner" med leveln 38:49 -> innan starfever bridgen. på en del låtar så blir det ball, men bara inte för mycket [only imo of course]:confused:

you know, mega misses händer även mästarn'. ;) fast yttligare en stjärna tilldelas för Solstice. Vart min ABSOLUTA favorit (en av dem iaf) väldigt länge nu :thepirate ingen kan slå dom syntharna!! vilka mäktiga toner! lätt Corsten's bästa, fast Apoptygma remixen är juh väldans bra den med... :o hmm... jaja, tillbaka till kritiseringen :happy2:

lite complains på Parker (respect Robstar :)) inmixningen... to much bass. det låter lite damp på mina högtalare... det fick Cosmic Gate's berömda bassline att låta som en kvist på trädet, en fis i universum ifall ni så vill. :disbelief men det lät sensationellt vid 1:05:40 när left/right fightades om terratorium. kom mer som en chock och gåshudsinryckning. helt oförberett! :eyes: :toothless det gjorde du bra. mycket kul med innovativa saker som sådant.

God Music-: MINDBLOWING just innan bridgen drar igång, just i fillet [1:08:32] när du gör som du gjorde på Astrid - Starfever. GULDVÄRT!! :D :D en kick i röven som fick resterande delar av kroppen att svaja. :wtf: mycket bra! [även vid 01:11:02, men inte av samma kaliber som nr 1] :tongue3 måste bara fråga: vart är din tryckt? under vilken label? för jag fick en sk. "bulletproof testpress" utan vackra dekoer när jag beställde från Juno :(

förövrigt så var det en "normal" mix, men med onormalt bra tracklist. lite mer av ett melodic hardtrance set kanske man kan säga :p :cool:

men, tack! den kommer och ligga kvar i playlisten :crazy: :gsmile: :) good work
Connector
jaja, [nils] ahr sagt det mesta men....

jorå, en ganska bra mix (förutom tabbarna då :) ). Gillade inte de flesta låtarna (inte min stil bara, har börjat lyssna på mer techno & breakbeat) men det lät helt ok. Förutom 65:30 och framåt en stund. Lät äckligt med hörlurar :)

den ligger kvar i playlisten här med ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden