|
Fest Tips: FutureTech, Malmö - 7:e Mars
|
|
|
| Dj_Irish |
Hejsan, tänkte bara tipsa om en fest en polare till mig ordnar i Malmö den 7:e Mars. (m.a.o inte menad som skamlös självreklam :p )
Namn: FutureTech
Datum: 7:e Mars
Arrangör:)Phuncadelic Productions
Var: Deep Club, Amiralsgatan 20, Malmö
Pris: 80kr (60kr innan 23:00)
Ålder: 18
Line Up:
Ciacomix (www.ciacomix.com, Essen/Tyskland)
Mike Hunter (www.mike-hunter.de , Hamburg/Tyskland)
Irish (www.assortedtrance.com , Malmö)
Nyman (www.assortedtrance.com, Lund
Info: Ni som lyssnar på DI Radio känner säkert igen några namn från line-upen. Ciacomix, Mike Hunter och jag själv brukar spela där lite då och då. Ni som har varit på Amnesia i Lund känner säkert till Nyman också. Hursomhelst, kvällen kommer innefatta Trance/HardTrance och Nu-NRG på 2 olika dansgolv. Vem som spelar var och när kommer (i sedvanlig ordning) antagligen inte redas ut förrän sista minuten. :) |
|
|
| mindshooter |
| Fan...synd att man varken är 18 eller bor i malmö då :P låter som en intressant fest! |
|
|
| Vizay |
tyvärr kan jag inte glida ner själv pga. ekonomiska skäl...min plånbok tillåter bara nått evenemang i månaden :p
dock ska min Polare Andreas ner (du kanske vet vem Dj-Andy e på irc.di.fm nätverket irish :))
aja ska be honom hälsa iaf :D |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Vizay
tyvärr kan jag inte glida ner själv pga. ekonomiska skäl...min plånbok tillåter bara nått evenemang i månaden :p
dock ska min Polare Andreas ner (du kanske vet vem Dj-Andy e på irc.di.fm nätverket irish :))
aja ska be honom hälsa iaf :D |
Det var ju Vizay synd men fullt förståeligt. Fester borde vara subventionerat av staten!
Jo Dj-Andy har jag nog växlat några ord med då irc.di.fm! |
|
|
| eXton |
tjena irish!
läste precis detta på ciacomix forum och tänkte passa på att lägga in den snygga flyern:

jag vill lova att jag och en bunke till kommer, garanterat! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|