return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden

zamson
inte för att flamea cool...men "fokused rave" :) skulle inte tro det... och är helt övertygad över att festen kommer bli riktigt bra! ses där...!
WhiteRussian
Fick panik imorse över att lillbrorsan inte skulle kunna följa med utan biljett eftersom som han är 19, så jag beställde biljetter istället för att vänta till löning. :)
Eller, tja, jag ringde Singularity på hans jobb och tjata på honom att boka, :p

Visade sig att om man bokar idag, den 20:e, så måste man pröjsa och hämta ut senast på tisdag, alltså löning!
Ett hett tips är alltså att boka nu, ;)
dbl
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Fick panik imorse över att lillbrorsan inte skulle kunna följa med utan biljett eftersom som han är 19, så jag beställde biljetter istället för att vänta till löning. :)
Eller, tja, jag ringde Singularity på hans jobb och tjata på honom att boka, :p

Visade sig att om man bokar idag, den 20:e, så måste man pröjsa och hämta ut senast på tisdag, alltså löning!
Ett hett tips är alltså att boka nu, ;)

japp.. nog ganska planerat det dära :)
fast för mig blir det istället att pappa sticker och hämtar biljetten och pröjsar och jag betalar honom nån gång.. i framtiden.. eller nått :D
s-case
För alla tvivlare, här är en film från Fokused nyårsfest.

"cool2002": Titta på den , tror du kommer ändra uppfattning.

http://www.actiontimes.com/clients/fokused.html
NordLight
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Här ser ni en som har bokat klockan 9.00 i morse... De här blir skit bra ska ni se :)
Man får inte va bortskämd med fester i Sverige... såg ju Gielen för bara ett par dagar sen på Trance Energy och det var AS BRA !!!!
E säker på att lokalen duger till... som jag nämt tidigare har jag vart där ett par gånger med jobbet då det vart uppdukat för julmiddag till 3000 pers + en stor scen med uppträdande...

Sisten dit är en radio NRJ lyssnare :tongue2 ha ha de vill ju ingen va :p

Bokade 10 biljetter 9.15 i morse. Jag orkar knappt vänta med tanke på hur hårt Gielen ägde i helgen.
Även jag har varit i lokalen tidigare och ätit julbord. Lokalen är skitbra för Fokused. Jag har faktiskt undrat varför ingen haft fest där tidigare.
Ser ut att kunna bli bästa tillställningen någonsin i stan...

Greetz
NordLight

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden