|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fan i helvete då, skriver detta innan Jake hinner skriva det...
Lokalägarna har börjat jiddra med dom och nu får dom inget eld-tillstånd.... So no Fire-Performance people... :sadgreen:
Man tröttnar alltså...fan va jag förlorade min peppning inför lördagen nu. Blir givetvis lysstavar istället men det är inte ens halva grejen längre, inte med dom trick vi skulle göra.
Nåja, Jakob gjorde sitt bästa, det är jag övertygad om. Fick höra att det är jävligt tufft nu när lokalägarna är emot det hela så all respekt åt fokused... |
Lider med dig mindshooter, faan va ja hade sett fram mot det...finns inget som höjer stämningen så mycket som eld.. Hoppas det går bra med stavarna..
Har ägarna blivit trakaserade av rk eller? Man kanske inte ska bli förvånad om det blir razzia o massgripanden.. :rolleyes: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Har ägarna blivit trakaserade av rk eller? |
Är inte det lite nojigt att tro RK har med det att göra. Skulle de isf tro att "om vi tar bort elden då blir det ju ingen fest heller, för vem vill gå då" Jag hoppas RK kommer vara där och göra sig synliga. Sen hoppas jag givetvis inte att det kommer bli någon razzia eller nedstängning. Men det gör som sagt inget att de visar sin närvaro. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Är inte det lite nojigt att tro RK har med det att göra. Skulle de isf tro att "om vi tar bort elden då blir det ju ingen fest heller, för vem vill gå då" Jag hoppas RK kommer vara där och göra sig synliga. Sen hoppas jag givetvis inte att det kommer bli någon razzia eller nedstängning. Men det gör som sagt inget att de visar sin närvaro. |
Jakob får nog ge mer info om han överhuvudtaget vill uttala sig om vad som ligger bakom. Men det är någon som har ringt lokalägarna och tutat i dom en massa fördomar och efter detta har dom alltså börjat jiddra... Dom har alltså inte försökt att stoppa fester _genom_ att dra in eld-tillståndet. Detta gör dom för att jiddra, göra livet svårt för fokused helt enkelt (och mig :() Jag tycker det låter som en typiskt RK grej att ringa och tuta i lokalägarna en massa fördomar. |
|
|
| Gaby |
RK finns inte längre...
Eld är kanske inte så poppis om man är lokalägare? |
|
|
| Gaby |
Fokused main floor line-up:
21.00-23.00 Inkfish grooving it up with melodic progressive house
23.00-00.30 Orkidea taking the progressive sounds to excellence
00.30-02.30 Tiësto giving you the enchanting magic of trance
02.30-04.30 Johan Gielen extending the journey
04.30-06.00 Parham releasing you all
Yes people! We are open from 20.00 until 06.00 in the morning!
Hard Gear Floor:
21.00-22.30 Per Grindvik
22.30-00.00 Tobias Von Hofsten
00.00-00.40 Devilfish LIVE
00.40-02.35 Damon Wild
02.35-04.30 Oliver Ho
04.30-06.00 Abi Lönnberg
The Sylvester groove floor:
21.00-23.00 Dana Bergquist/Henrik L
23.00-00.30 Joel Woltek
00.30-02.30 Oded Peled
02.30-04.30 Tom Stephan
04.30-06.00 Deep Nature
And the drinking parlour Bomben XL Lounge:
20.00-03.00
Alf Tumble
Joan East
Johan Greiff
Vocal support: MC Sandor |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|