return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden

Gaby
Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house...
Han är en av dom få djs som förvånar en på golvet. Släpper musik som man nästan måste stanna till, känna efter och sen bara älska man det...
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Gaby
Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house...
Han är en av dom få djs som förvånar en på golvet. Släpper musik som man nästan måste stanna till, känna efter och sen bara älska man det...

Detta låter ju helt fantastiskt bra!
Blir bara mer och mer sugen asså..:crazy:

BTW, någon som har några idéer om ev. "TA-meet up"?
Jag vet inte (för min egen del) när bussen från gbg anländer till sthlm, har jag otur så kommer den fram bara en timme innan insläpp. Men isf kan man väl mötas upp utanför/innanför någonstans!?:toothless
mindshooter
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
BTW, någon som har några idéer om ev. "TA-meet up"?
Jag vet inte (för min egen del) när bussen från gbg anländer till sthlm, har jag otur så kommer den fram bara en timme innan insläpp. Men isf kan man väl mötas upp utanför/innanför någonstans!?:toothless

Låt oss säga att det löser sig! Trust me. :)

Ska bli intressant att se Orkidea alltså!

Det är bara några heljer kvar Party people!!

:disbelief :eek: :eyespop:
Glorie
ja säger fyra saker om ja åker upp.

Devilfish, Inkfish, Tiesto och Gielen :D
Gaby
quote:
Originally posted by Glorie
ja säger fyra saker om ja åker upp.

Devilfish, Inkfish, Tiesto och Gielen :D

Och Joel + Orkidea

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden