|
|
| Xplorer76 |
Hallå och hej, va ett tag sen.
Vad är det som händer?
Många stora på väg nu, Corsten, Sven, Marco V, Gielen, Tiesto, Flemming. (har jag gömt nån?? Sonique kanske?? ;) )
Det känns som om clubscenen börjar bli något nu i Sverige.
Tyvärr så känns det som om allt kommer på en gång, dom ovanstående namnen är inom en och en halv månad... typ.
Risken är att marknaden blir mättade och mindre stora namn inte kommer dra folk.
Eller vad tro ni?
Är detta bra eller dåligt... nja dålig är nog fel ord, men ni fattar.
Ses på Båten |
|
|
| mindshooter |
Dave seaman och Seb Fontain har juh vart här nyligen oxå :)
JAg tror att detta är otroligt bra..nu smäller det fan....hoppas det fortsätter likadant så kanske vi har en scen snart!! helt underbart |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Dave seaman och Seb Fontain har juh vart här nyligen oxå :)
JAg tror att detta är otroligt bra..nu smäller det fan....hoppas det fortsätter likadant så kanske vi har en scen snart!! helt underbart |
Precis dom har VART, detta komma skall..... :) :) |
|
|
| Amnezia |
hm...kommer dom komma en åt gången typ lr nått stort party på G???
å var kan man hitta info om partyna???
visst kan det va bra för vår lilla klubbscen om stora namn kommer å besöker oss..men gäller ju att folk vet vilka nissar det e oxå...känner väldigt många som lyssnar på en del trance etc men som ändå inte har en susning om vem hälften av dom e iaf...
kul å få höra bra musik på hemmaplan men slår aldrig en resa ner till holland,tyskland lr england...vill man ha en stor partyupplevelse så ere bara å kila ner på kontinentet...:cool:
när ska marco, flemming å gielen lira???
corsten kommer väl på kryssningen?? |
|
|
| zamson |
| kolla bara i dom andra forumtrådarna så hittar du allt du behöver veta |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|