return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Kalender

Aendy
Kan inte någon vänlig själ med koll göra en kronologisk kalender med de akter som kommer till Sverige inom den närmsta tiden. Det börjar bli så mycket (!) att jag tappat all koll.
mindshooter
D E typ dax o fixa en Stamp-filofax snart :p Där kan man boka in alla stamp och så kan man spara bilder från fester och telefonummer till alla sköna stampare man träffar....mkt bra...
reveal
jag har en idé:

vi skulle kunna fixa en online-kalender där vi fyller i uppgifter efterhand som vi får dem, sen kan alla gå in och kolla!

är det nån som redan nu på rak arm kan säga att "det fixar jag"? annars kan jag göra det, men det kommer att ta lite tid, ska iväg på skidsemester snart :crazy:

bra idé eller?
mindshooter
Sjysst idé som fan! Fixa det :D

Man kanske t.om med skulle kunna ha en sån där pryl så man kan se vem som har bokat sig på vad..som dom har på TC...man klickar "add me" osså hamnar man på en lista till just den eventen..vet inte om ngon är familiar med sådan kodning?
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Sjysst idé som fan! Fixa det :D

Man kanske t.om med skulle kunna ha en sån där pryl så man kan se vem som har bokat sig på vad..som dom har på TC...man klickar "add me" osså hamnar man på en lista till just den eventen..vet inte om ngon är familiar med sådan kodning?

låter som en bra idé... e dock tyvärr inte så mycket för kodning, men annars kanske jag skulle kunna ta och hosta det hela om nån annan gör det

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden