|
|
| Nicke |
Gissa vem som e på ett jävla partyhumör.. That's right, jag! Och det ska fan festas som det aldrig har festats förut. Så här ser mina följande dagar ut:
Onsdag: Klassresa till Stockholm (äntligen!). Bussen går från skolan till Helsingfors klockan 15.00, och båten går väl 17.30. Sen så ska det då festas som sagt.
Torsdag: Spendera dagen i Stockholm (om man orkar stiga upp alltså ;)), och fortsätta på kvällen igen. Det kommer ju inte att kännas lika kul på hemvägen som på ditvägen, men det är väl bäst att inte tänka så mycket på det.
Fredag: Hemma igen. Får väl ta några återställare på morgonen, så man klarar sig. Eftersom man har köppt fullt med sprit så kan man fortsätta supa, och det passar ju jävla bra att det är en Fredag :)
Lördag: Min bästa kompis kommer hem från armén till veckoslutet, och han ska supa förstås, och en hurdan kompis är jag om jag inte är med honom? Så det blir dag 4 i rad då..
Fan, levern kommer väl att förskrumpna och massor, massor av hjärnceller kommer att dö, men va fan, sånt e det :) Och ni som råkar vara i Stockholm på torsdagen, om ni ser ett gäng på högst 14 (bak)fulla finlandssvenskar, så är säkert jag en av dom :D |
|
|
| Glorie |
| hehehhee... I will for sure watch out :) ska hålla mig borta från sthlm hela helgen då :) hare så kul :D |
|
|
| Nicke |
Tack, det ska jag :)
Brudar är mycket välkomna att korsa vår väg ;)
Vet inte vad vi kommer på för fanstyg, vi kanske leker finska terrorister eller nåt.. Måste ju för fan hitta på nåt radikalt så man har nåt att berätta för andra kompisar sen :D Nån som har nåt förslag?
Hur är det annars, om man står med en burk öl (det är väl vanligare med burkar i sverige?) i handen, mitt på nåt torg tex, får man göra det? Typ dricka på allmän plats mitt på ljusa dan? Eller kommer polisen och häller ut det eller nåt? |
|
|
| Glorie |
du får inte dricka på allmän plats ;) hoho... min pappa var på rövarresa i finland en gång :D de ringde runt till en massa finska personer från en telefonhytt å fråga efter "Rollo" å så pratade de bara blaha-språk me dem.. för pappa kunde ju inge finska precis :D
sen la de sig för att sova i en park i H-fors, men på den tiden (vet inte hure e nu) fick man inte sova i parker i finland. HELT galet :D haha så d blev bortkörda av polisen...
men hmm, va ska du kunna hitta på för bustyg? hmmm...ska fundera. |
|
|
| Nicke |
Som i Finland då.. Jag fick böter för ca 2½ år sen när jag drack på allmän plats. Ca 20 euro.. Nuförtiden om man är underårig tar polisen dej till finkan. Har hänt åt 2 kompisar.. Är man myndig häller dom bara ut drickan..
Jag kom på att man kan skriva "All Your Base Are Belong To Us" överallt :) Eller försöka bli bannad nånstans.. Eller i alla fall utsläng nånstans ifrån. Vet inte riktigt..
Alla som har idéer, skriv här. Bussen går som sagt klockan 15.00 imoron (= 14.00 svensk tid), så jag behöver förslagen före det. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|