|
|
| OscarP |
| Nu på fredag arrangerar Playahead som bekant en fest på Gallerian här i Stockholm. Enligt rykten som jag har hört (av arrangörerna) kommer "main floor" fyllas med pulserande trance, vem som kommer att spelas är tydligen inte klart ännu. Ljud & ljus för 160'000 hyrs in så det kommer nog bli bra tryck! Men är det nån som tänkt gå dit? |
|
|
| P4z! |
| låter inte så lockande.. ;) |
|
|
| Dioxys |
| eyy, jag kommer med feta kniffen! ;) |
|
|
| Vizay |
ok det kommer se ut ungefär såhär:
* Massvis med diskoturkar som kommer stå i sina ringar å tävla om vem som plockar äpplen bäst
* massvis med fjortisar som bara längtar efter att få stå å plocka äpplen med dom underbara diskoturkarna
* allmänt jobbiga människor som kommer försöka starta bråk så fort du snuddar vid fel person osv
å jag hoppas ni ursäktar mitt uttryck diskoturk men jag kommer inte på ett bättre uttryck :p |
|
|
| mindshooter |
| Mm måste nog säga att Vizay har rätt... Finns mycket skönt folk på Playahead...men det är inte dom som går på festerna.... sen kanske det är 18 års gräns som sist? Det vet jag inte....då skulle det vara lite intressantare....men jag är juh inte 18... :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|