return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
irish på di.fm nu

Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
gör han fan ofta :p

irish: lirar du på Radio AF fortfande?

Njae, inte i praktiken sedan jag flyttade till malmö. Men Nyman är kvar där och det är mycket möjligt att jag sticker dit då och då.
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
hmmmm, morrr...så missa ja igen

blev ju så gla igår när ja hörde dj ciacomix på DI..å han hälsa till sin gode kompis Dj Irish...men Irish hörde ja inget av... snyyyyft

Jag missade också en hel del igår eftersom en kompis till mig valde att fylla år just igår. Detta innebar att jag timmarna fram till att jag skulle spela på DI satt och vräckte i mig en massa österrikisk mat och lika mycket öl. Jag var mätt när jag vaknade imorse.

Reveal: Om du får chansen, kila förbi Raurackel i Lund (ligger nära Lund/Malmö nation) och beställ en hauseplatte. Sedan har du klarat matintaget för resten av veckan.

Hursomhelst så missade jag Mike's set och i princip hela Ciaco's också. :(
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Reveal: Om du får chansen, kila förbi Raurackel i Lund (ligger nära Lund/Malmö nation) och beställ en hauseplatte. Sedan har du klarat matintaget för resten av veckan.

jo då, där har man tagit nån öl då och då ;)
hahah, fan va fett, en hel veckas mat säger du :p låter onekligen frestande ;)

synd att man inte kan lagra sömn på samma sätt ;)
Vizay
hörde lite från mike...lät typ som the regular good trance :)

ciaco körde sin vanliga stil med massa feta låtar osv. :)

Irish: kommer du lira liknande det du lirade igår på voyage eller blir det något helt annat man får höra då? :)

å vad heter låten med queens flash gordon vocals mitt i? :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Vizay
hörde lite från mike...lät typ som the regular good trance :)

ciaco körde sin vanliga stil med massa feta låtar osv. :)

Irish: kommer du lira liknande det du lirade igår på voyage eller blir det något helt annat man får höra då? :)

å vad heter låten med queens flash gordon vocals mitt i? :)

Igår la jag in en hel del gamla klassiker. Någon från '93 och några från '96-97. Det kommer jag antagligen inte gör på Voyage. Det var mest en kul grej igår och jag vill inte att mina sett ska för lika varandra på DI eftersom jag spelar där relativt ofta.

På voyage kommer jag hålla mig till främst nytt material och antagligen pendla lite mellan energisk men melodisk trance och hard trance beroende på vad folket uppskattar mest. Det enda jag med säkerhet kan säga är jag kommer försöka hålla det så ösigt som möjligt :)

Låten med Flash Gordon vocals i var Queen + Vanguard - Flash (Tomcraft remix). Brukar ge lite olika reaktioner hos folk har jag märkt. Vissa älskar den andra hatar den.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden