|
|
| Glorie |
| har ni d? eller vill ni ha? spotta ut alla detaljer :p |
|
|
| dbl |
jag har en mell... hmm.. skall man säga det :rolleyes:
nä, skoja bara, men ne... har ingen piercing,.. har inga planer på att skaffa heller
du då glorie? |
|
|
| Aendy |
| Det är det värsta jag vet. Hatar tattisar som man kan se att folk gått in på ett tattarställe och bara valt en på väggen. Jag menar att det ska vara hyperpersonligt eller något upplevelsebaserat. T.ex. om jag hade varit med i OS hade jag tatuerat in de olympiska ringarna och årtal, på något ej för synligt ställe, för att hedra minnet av en sådan dröm som jag alltid haft. Har bara sett två riktigt snygga tattisar i mitt liv och de blev inte helt snygga förrän jag fick veta historien bakom... Piercingar är för vanligt för att jag ska kunna tänka mig att göra det. Numera är man mer unik utan tattisar och piercingar än om man har. |
|
|
| Dj_ExOn |
| Inga tats här heller.. ska kanske peirca mig? |
|
|
| Glorie |
hehe....neeee, har inget heller.. men ja tycker d kan va sjukt snyggt & så kan d va mindre snyggt me såklart :)
har ni nå annat utmärkande då? kul att veta ju... ja vet allt att en har/haft silverhår ju :) själv har ja bara vågat sträcka mig till att göra temporära rosa slingor i håret :p hehehe
ja har ingen hög smärttröskel tror jag :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|