|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag har den där samlingsboken Aendy! har tänkt så jävla lägne att jag skulle scanna in infrån den!! Fett me najs :D
Det där är inget tips,.,,det är en självklarhet! Trance musik under tiden har alla mina tjejer fått stå ut me :D |
men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee.
och dem tjejerna jag träffat som gör det har ju redan pojkvänner visar det sig... hmmmmm :( :whip: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee.
|
och? :D My way or the highway vare hemma hos mig alltså haha :)
Sen när man är hemma hos dom kanske man får stå ut med lite skitmusik, helt klart värt det för att få trycka på dom lite trance ;) |
|
|
| morakickers |
jag har, samma som mina två småsyskon. vi har ritat den själva och den symboliserar vår vänskap.
tycker också att det gått lite inflation i att alla har tatuering som kanske inte alltid betyder så mycket för dem. |
|
|
| morakickers |
| quote: | Originally posted by mindshooter
och? :D My way or the highway vare hemma hos mig alltså haha :)
Sen när man är hemma hos dom kanske man får stå ut med lite skitmusik, helt klart värt det för att få trycka på dom lite trance ;) |
mina flickvänner har alltid börjat gilla trance... utom en som redan diggade det stenhårt (de finns!!)
gäller bara att börja soft, mycket sång och snälla melodier. då kan man senare dra på med progressive/tribal house etc, bara de vant sig vid själva grejen och faktiskt börjat gilla det.
bra tips på nybörjarlåtar:
seriösa remixar på mainstreamgrejer (ex kylie minogue, finns bra remixar)
gigi d'agostino - i'll fly w you
kosheen - catch, hungry
paul oakenfold - southern sun
pvd remixarna på saint etienne (bäst är tell me why)
gabriel & dresdengrejer
delerium - silence (dj tiesto in search of sunrise mix)
hehe... glorie m fl tjejer - har ni ngt bra tips på hur man "omvänder" en kille som inte upptäckt trance/house? :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by morakickers
jag har, samma som mina två småsyskon. vi har ritat den själva och den symboliserar vår vänskap. |
oj...det låter fint...har ni den på samma ställe alla tre?
hmm...måste tänka lite på den där frågan alltså...ja har inte direkt omvänt nån kille...(som synd e) Jo, en kanske....han fick se trancevideos från Dancevalley och Sensation tror ja... vet inte om han spela "omvänd och fanatisk" för min skull eller om han menade det.. sen tror ja att om man har möjlighet att ta me en person på riktig fest i holland.. (lite svårt kanske) hehe.. men Nordlight här på forumet berättade ju för ett tag sen om en av sina kompisar som blivit frälst när han gick på Trance Energy (alltså på sin första trancefest) snacka om att slå på stort :D :D :D weeeeeeeeeee
hmmm....men aa??? nu på fredag förresten.. ska ja frälsa en killkompis :) vi ska gå på Klubb Konkret i LKPG. alltså studenternas tranceklubb som hålls en gång i månaden :) weeeeeeeeee
hoppas han gillar det :) :) då blir ja glaaaaa. han har till och med köpt kläder på Saturn ;) hehehehe.... för att han tycker det e snyggt alltså :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|