return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
tatuering/piercing

TrancE_GyLLe
jaha.. va kul d va å läsa om hur fult å onödigt d är och ha piercing,,, jag har ju då en i tungan... med silver kula på undersidan å en blå kula som lyser i neon ljus på ovan sidan.. tyck vad ni vill, men jag trivs med den...!!!! man har alltid nått att göra när man har tråkigt!!! :)
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
, samma för mig... mardrömmen är att en piercing i ögonbrynet fastnar och river loss hela skiten :nervous:

Hände en av mina innebandytjejer. Dock var inte piercingen i ögonbrynet utan på samma ställe som Steve har sin. Det olyckliga var att det inte hände i en matchsituation utan efter tjejen gjort mål och hennes lagkamrater kom för att gratta henne, då hakade smycket fast i en tröja. Ingen vacker syn!
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Hände en av mina innebandytjejer. Dock var inte piercingen i ögonbrynet utan på samma ställe som Steve har sin. Det olyckliga var att det inte hände i en matchsituation utan efter tjejen gjort mål och hennes lagkamrater kom för att gratta henne, då hakade smycket fast i en tröja. Ingen vacker syn!

:nervous:

men då slarvade hon med att tejpa fast den ju... det MÅSTE man väl göra, alltså även enligt reglerna? eller? domaren ska väl säga till?
Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)

nån som kan bekräfta? :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)

nån som kan bekräfta? :p
Det beror på vilket område du menar... :D
Men jag kan bekräfta att det kan höjja känslan på alla de vis...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden