|
|
| TrancE_GyLLe |
| jaha.. va kul d va å läsa om hur fult å onödigt d är och ha piercing,,, jag har ju då en i tungan... med silver kula på undersidan å en blå kula som lyser i neon ljus på ovan sidan.. tyck vad ni vill, men jag trivs med den...!!!! man har alltid nått att göra när man har tråkigt!!! :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
, samma för mig... mardrömmen är att en piercing i ögonbrynet fastnar och river loss hela skiten :nervous: |
Hände en av mina innebandytjejer. Dock var inte piercingen i ögonbrynet utan på samma ställe som Steve har sin. Det olyckliga var att det inte hände i en matchsituation utan efter tjejen gjort mål och hennes lagkamrater kom för att gratta henne, då hakade smycket fast i en tröja. Ingen vacker syn! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hände en av mina innebandytjejer. Dock var inte piercingen i ögonbrynet utan på samma ställe som Steve har sin. Det olyckliga var att det inte hände i en matchsituation utan efter tjejen gjort mål och hennes lagkamrater kom för att gratta henne, då hakade smycket fast i en tröja. Ingen vacker syn! |
:nervous:
men då slarvade hon med att tejpa fast den ju... det MÅSTE man väl göra, alltså även enligt reglerna? eller? domaren ska väl säga till? |
|
|
| Vizay |
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)
nån som kan bekräfta? :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)
nån som kan bekräfta? :p | Det beror på vilket område du menar... :D
Men jag kan bekräfta att det kan höjja känslan på alla de vis... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|