return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
tatuering/piercing

mindshooter
Vill pierca underläppen..o ha en liten kula där...men jag har ingen hög smärttröskel så jag kommer nog aldrig våga :( om jag fick bedövning så... men det får man juh inte...
impulze
tatuerade mig faktiskt i förrigår, en tribal jag sugit på ett bra tag, nu är den där, svider fortfarande om den svullna tatueringen :P har haft piercing i ögonbrynet sen 1 år tillbaka, har även haft i läppen tidigare, men den lossnade under en liten fylla o hålet växte igen :P
Smekbar
stav i ögonbrynet sen en månad tillbaka... mysigt som fan...
hade funderat på det i ca ett år och det kändes passande på något sätt att göra det direkt efter studenten, så jag slog till... :) grymt nöjd...
TrancE_GyLLe
Mind>>> De gör inte så ont.. tror jag iaf, jag gjorde en i tunngan för ca ett år sen. d gjorde faktiskt inte så ont.. kändes knappt när han körde igenom den ca 2cm långa nålen igenom min tunga. men sen en kvart efter när tungan fattade vad jag hade gjort honom så blev han fly förbannad å visade sin ilska med att svälla upp som en balong å dunka.. ..... vet ni att man faktiskt använder tungan när man går, tittar, sitter... fan d dunkade fanimej hela tiden..

men jag mår bra nu iaf.. hoppas jag inte avskräckte den nu Mind.. men om man tänker så här... vilket gör ondast? när man biter sej i tungan eller när man biter sej i läppen... tungan tycker jag iaf... så mind d lär ju inte göra sååå jävla ont........

hej svejs..
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Vizay
jaja då ere bara å hoppas att ens nästkommande har hål i tungan då :rolleyes:

Mission Accomplished? :D :p :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden