return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Det här med Johan Gielen

Ravesquad
Ska Gielen alltså komma till Stockholm snart? Varför vill folk se honom i Jönköping isf? Nån som vet när, var hur osv? O vem det är som ordnar?

Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Verkar som våren 2003 kommer bli den bästa nånsin :D Har revjkommisionen gett upp? :happy2:
Jre
quote:
Originally posted by Ravesquad
Ska Gielen alltså komma till Stockholm snart? Varför vill folk se honom i Jönköping isf? Nån som vet när, var hur osv? O vem det är som ordnar?

Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Verkar som våren 2003 kommer bli den bästa nånsin :D Har revjkommisionen gett upp? :happy2:

Ännu en gång! TA-Sweden är INTE TA-Stockholm!!!
Allt i sverige krestar inte runt stockholm!

Finns väl folk som gillar dansa äver i de södra delarna utav Sverige.Och Gielen är alltid Gielen
om det så är Holland eller Jkpg!

/ Jre
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad

Info kommer snart...
mindshooter
Många ska se honom i Jönköping för att det är närmare än till stockholm. Många vill se honom i jönköping för att det är andra arrangörer och 16 års gräns. I sthlm är det 18 minst. There you go :)
reveal
quote:
Originally posted by Jre
Ännu en gång! TA-Sweden är INTE TA-Stockholm!!!
Allt i sverige krestar inte runt stockholm!

Finns väl folk som gillar dansa äver i de södra delarna utav Sverige.Och Gielen är alltid Gielen
om det så är Holland eller Jkpg!

/ Jre

Helt sant mannen, jag upprepar det du säger, där du säger att det redan är sagt (av mig), för det är fan sant. Och viktigt.

Jag tycker att det är riktigt fint att Sveriges trancescen inte längre enbart heter "Stockholm".

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden