return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
OT: Er bästa drink

montana
quote:
Originally posted by Dioxys
nån som smakat sånt där turkiskt "raki" :rolleyes:

smakar typ saltlakrits :) riktigt gott att shotta, och sen svälja ner en jäger precis efter :) mumma! :D

yeni raki är gott men turkisk "arrak" (det vad drycken heter i arabvärlden) är inte så gott, jag föredrar libanesisk arrak men det är en smak sak. kom i håg att dricka arrak med vatten, många svenskar som åker till turkiet och gör misstaget att dricka arrak rent. iaf så är arrak nästan som ouzo (jag tycker arrak är godare)

annars så alltid läsk (helst import fanta men festis funkar också) & vodka alltid gott
dbl
quote:
Originally posted by montana
annars så alltid läsk (helst import fanta men festis funkar också) & vodka alltid gott

import fanta???
va e det för bra med det??? :p
Dioxys
hehe, jo, precis :) yeni raki är det jag har.. hade för mig "yeni" bara var ett märke som "absolut" vodka :)

import fanta = smuggelfanta som man får på pizzerior? :p
montana
import-fanta är som det låter, fanta som har importeras från andra länder, typ tyskland & spanien, den är godare än vanlig "svensk" fanta plus att den har mer smaker
dbl
quote:
Originally posted by montana
import-fanta är som det låter, fanta som har importeras från andra länder, typ tyskland & spanien, den är godare än vanlig "svensk" fanta plus att den har mer smaker

mjo.. vet också va import e.. hehe :p

men import grejer brukar inte vara godare än svensk.. typ coca cola.. svensk e ju mycket godare än annan dum import skit.
brukar inte dricka fanta speciellt mycket

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden