|
|
| Endre |
klart jag ger saker en chans, det är det jag gjort många gånger, det där med dansgolvet som du säger mind, kan vara en stor del av sin uppfattning, men ändå så står jag fast vid min åsikt, min farsa säger att jag inte har nån musikkänsla när jag säger att rock är skit, men det är för att jag gett det en chans, och det var inte bra. men det är en samksak, helt rätt, men det är ltie synd att man utesluter en viss stil mer eller mindre bara för det.
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
klart jag ger saker en chans, det är det jag gjort många gånger, det där med dansgolvet som du säger mind, kan vara en stor del av sin uppfattning, men ändå så står jag fast vid min åsikt, min farsa säger att jag inte har nån musikkänsla när jag säger att rock är skit, men det är för att jag gett det en chans, och det var inte bra. men det är en samksak, helt rätt, men det är ltie synd att man utesluter en viss stil mer eller mindre bara för det.
|
Jag tycker inte att det räcker med att ge det en chans.....att ge det en chans för dig är att lyssna, och om du tycker det är bra så är det det eller? Bara för att du inte tycker det är bra så är det inte dåligt...alla har olika smak...man ska respektera att andra tycker om sin musik lika mycket som du tycker om din...annars kan du inte förvänta dig att dom respekterar din.... |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag tycker inte att det räcker med att ge det en chans.....att ge det en chans för dig är att lyssna, och om du tycker det är bra så är det det eller? Bara för att du inte tycker det är bra så är det inte dåligt...alla har olika smak...man ska respektera att andra tycker om sin musik lika mycket som du tycker om din...annars kan du inte förvänta dig att dom respekterar din.... |
word
bra sagt mind :D |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
ehm..jag själv gillar inte när psymusiken BARA består av småljud med en bas som håller på i sammma stil under hela låten. Jag gillar psy med melodi :D |
är det inte det som kallas goa? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
är det inte det som kallas goa? :) | Om du tänker dig indisk musik... sen gör du om det till "techno" det är väl så man mest kan säga att goa låter.... svårtatt förklara så det får räcka nu
Jag lyssna as mycke på goa i mitten av 90talet... ett par av dom absolut favoriterna var Moonweed - Prophecy och Psychaos - Keyboard widow
Har lagt upp båda på min FTP för den som vill känna på dom..
Tror många blandar ihop GOA, Engelskmittenav90talstrance, psycadelic techno och psy trance... det gör även jag
[edit]undrar om inte Psychaos - Keyboard widow är psy techno.... så svårt att bedömma :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|