|
Homepages
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ik zat net te kutten met mijn eigen homepage, en ik dacht 'Wie ken ik nog meer op TA die ook een eigen page heeft'. Nah, dat zijn er dus weinig.... en daarom ben ik dus benieuwd wie er wel één heeft en wat er allemaal voor een zut opstaat.
De mijne is:
http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur
Staat niet zoveel bijzonders op. Vooral foto's die ik met mijn digi-cam maak, en verder wat links en geinige dingen die ik op het internet tegen ben gekomen. Veel traffic heb ik nie ,maar dat hoeft ook niet.... Ben niet zo'n spammert die zijn site overal promoot.
Maybe is het ook een keer een idee om een soort van Holland TA-site te maken ofzo, netzoals die gare UKTA's hebben. Maar dat idee zal wel weer niets zijn (netzoals die interviews die nu al doodgebloed zijn..).
Maareh..was is jullie eigen site? |
|
|
| SnuggLe |
Telt ook :)
Maar apie, dan moet je wel februarI goed spellen, ipv februarIE :D
En dit ben je dus?

Ben je het broertje van Siesta? ;)
En beetje jammer dat je Ajax fan bent :)
Hehehe, je bent best wel een studentje type wannab!
En het getal 2 rox idd!
| quote: | Lang opblijven of vroeg naar bed:
Lang opblijven
|
LOL! Echt een CU2 vraag :D
Leuke vriendin heb je, stel ons eens voor aan de vriendinnen! ;)
En heb je maar 1 trui (die rode)? :p
Damn, zo kom je nog eens wat te weten over je fellow-TA-er ! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
whahaha
Nickname:
Arjan, AP, APS, Kreis, 2METER, Merkkindje
zegt al weer genoeg :disbelief |
|
|
| Blik |
www.alsofhetnikskost.nl
vraag me niet waar die naam vandaan komt, hij werd verzonnen met nieuwjaar toen niemand meer nuchter was, dat zegt al genoeg :). Volgens mij komt "alsofhetnikskost" van Hans Teeuwen, maar dat weet ik ook niet zeker.
Er staan dingen op die ik met mijn vrienden gedaan heb de afgelopen anderhalf jaar, er staan een heleboel (zatte) foto's op |
|
|
| Bouma-Bros |
http://Come.to/NiLa
Helaas kreeg ik de digicam niet mee naar binnen in The Q afgelopen zaterdag bij Sander Kleinenberg.... Inbreuk op de privacy van bezoekers... tuurlijk... ;)
Eerstvolgende fotoreportage wordt DJ Tiesto in Club Panama, Amsterdam. :happy2: |
|
|
| franzelare |
www.franzelare.tk
dat is de gene die ik op het moment bij houd er komt binnenkort denk ik weer een nieuwe want ik wil mij een beetje in flash gaan verdiepen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
www.alsofhetnikskost.nl
vraag me niet waar die naam vandaan komt, hij werd verzonnen met nieuwjaar toen niemand meer nuchter was, dat zegt al genoeg :). Volgens mij komt "alsofhetnikskost" van Hans Teeuwen, maar dat weet ik ook niet zeker.
Er staan dingen op die ik met mijn vrienden gedaan heb de afgelopen anderhalf jaar, er staan een heleboel (zatte) foto's op |
Leuke pix :) Mooie dames! :cool:
Btw Kreischer2000, nothing personal hoor, gewoon lachen site!! |
|
|
|
|