|
logotype-tävling!
|
View this Thread in Original format
| pontuzh |
Hejsan alla glada!
Jag går rakt på sakch några vänner har startat ett litet hobby-projekt som vi kallar TranceClubbers. Ett slags DJ-konglomerat.Vår "grej" ä kort o gott att leta upp schyssta låtar, gamla som nya, och mixa ihop dem till en skön skiva.
Än så länge har vi krystat fram en dubbel-cd, med house på den ena, och trance på den andra.
Nu till problemet; Vi har ingen logotype!
Jag vädjar härmed till alla er som läser detta! Ni som känner er grymma på att rita och teckna,antingen på papper eller dator, ställ upp i denna tävling!
Priset till vinnaren är en dubbel-cd med schysst mixad musik, som självklart pryds av Eran logotype.
FEra förslag tar jag gärna emot på [email protected] (Er boendeadress behövs, då eventuell vinst kan uppstå)
Detta är en ytterst seriös tävling, som pågår fram tom den 20:e februari!
Lycka till, och tack på förhand!
MvH
Pontuz Hyltén |
|
|
| Connector |
| wow här med... en dubbelcd till pris :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| AC. |
| Är detta en laglig skiva? |
|
|
| Vizay |
| jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden :p |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden :p |
what you talking about? im dead serious.
|
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Endre
what you talking about? im dead serious.
|
jag med! Jag menar, vem vill inte ha en dubbelcd?
bara tanken på dubbelcd... :eyespop: :eyespop: :eyespop:
 |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden :p |
Jag garvar inte..jag garvar inte...jag garvar inte .. jag garvar inte...:stongue: |
|
|
| Endre |
skärpning!
ge snubben en ärlig chans! det kanske är en bra CD, med bra musik som han säger, SERIÖST NU! :mad:
|
|
|
| Glorie |
| äre ni inte lite väl taskiga nu?:conf: |
|
|
| AC. |
| MEN DET ÄR JU LIKFÖRBANNAT SÅ KUL! |
|
|
| mindshooter |
Håller med Glorie...sen när slutade vi behandla folk med respekt hära? Tycker att vad än folk säger och gör så ska man behandlas med respekt :)
Som sagt, är det en laglig skiva? Du skrev att det var en seriös tävling...vilket skivföretag släpps den under? |
|
|
|
|