return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
logotype-tävling!
View this Thread in Original format
pontuzh
Hejsan alla glada!
Jag går rakt på sakch några vänner har startat ett litet hobby-projekt som vi kallar TranceClubbers. Ett slags DJ-konglomerat.Vår "grej" ä kort o gott att leta upp schyssta låtar, gamla som nya, och mixa ihop dem till en skön skiva.
Än så länge har vi krystat fram en dubbel-cd, med house på den ena, och trance på den andra.
Nu till problemet; Vi har ingen logotype!

Jag vädjar härmed till alla er som läser detta! Ni som känner er grymma på att rita och teckna,antingen på papper eller dator, ställ upp i denna tävling!
Priset till vinnaren är en dubbel-cd med schysst mixad musik, som självklart pryds av Eran logotype.

FEra förslag tar jag gärna emot på [email protected] (Er boendeadress behövs, då eventuell vinst kan uppstå)

Detta är en ytterst seriös tävling, som pågår fram tom den 20:e februari!
Lycka till, och tack på förhand!
MvH
Pontuz Hyltén
Endre

wow
Connector
wow här med... en dubbelcd till pris :eyes: :eyes: :eyes:
AC.
Är detta en laglig skiva?
Vizay
jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden :p
Endre
quote:
Originally posted by Vizay

what you talking about? im dead serious.
Connector
quote:
Originally posted by Endre

what you talking about? im dead serious.

jag med! Jag menar, vem vill inte ha en dubbelcd?

bara tanken på dubbelcd... :eyespop: :eyespop: :eyespop:

dj_hysterix
quote:
Originally posted by Vizay

Jag garvar inte..jag garvar inte...jag garvar inte .. jag garvar inte...:stongue:
Endre

skärpning!
ge snubben en ärlig chans! det kanske är en bra CD, med bra musik som han säger, SERIÖST NU! :mad:

Glorie
äre ni inte lite väl taskiga nu?:conf:

AC.
MEN DET ÄR JU LIKFÖRBANNAT SÅ KUL!
mindshooter
Håller med Glorie...sen när slutade vi behandla folk med respekt hära? Tycker att vad än folk säger och gör så ska man behandlas med respekt :)

Som sagt, är det en laglig skiva? Du skrev att det var en seriös tävling...vilket skivföretag släpps den under?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement