return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Homelands
View this Thread in Original format
Jappio
He gasten!

Volgens mij hadden we al een thread hierover, maar heb niet zo'n zin om die weer op te zoeken ;)

Wie gaan er nog mee dit jaar naar Homelands? Volgens mijn gegevens is het in de laatste week van mei, en line-up is nog niet bekend :)

En kom nou niet aan dat je in geldnood zit ofzo hehe

nou ja, maar ik las dus net dat tinnie ook nog steeds ging, we zijn dus al met zn 2-en :P
Optimus
Homelands is 24 mei dit jaar

kaartje was vorig jaar 50 pond meen ik, dus dit jaar zal het ook wel rond die prijs liggen:)

Wij denken erover om te gaan vliegen en een hotel te boeken ipv een busreis in groepsverband:) Iemand die ook iets dergelijks wilt?
Jappio
als je alles goed kan regelen.. Ik ga wel met je mee ;)
Teal'k
Hmm.. Lijkt me wel is leuk om een keer naar een dik feest in buitenland te gaan.. beetje de sfeer proeven enzo.. Op zich geen slecht idee om met groupie TA'ers te gaan :D, maar enig idee wat het gaat kosten (inc reis,overnachten enzo)?
Partyhardy!
Ja!!! gaaf! :) hier ben ik zeker bij! dit lijkt me echt ontsettend tof! :cool: altijd al een keer naar Homelands gewild dus ik ben er zeker bij!! ;) Homelands!!! :D :)
New Wave
Ik gaat vliegen :p
Wordt vast gezellig!
Rinus
quote:
Originally posted by Teal'k
maar enig idee wat het gaat kosten (inc reis,overnachten enzo)?

Idd ben ook wel benieuwd

Als ik me goed herinneren is iemand van me school al een tijdje aan het kijken voor busreis en dergelijke. Ik zal hem weer eens vragen.

Maar ik kan nog niet veel zeggen, want misschien zit ik op dat moment wel in geldnooddd :D
Dj Lex
Ja dit is erg vet! Ik heb alleen al twee vette feesten achter de rug dan in 1 maand, dus ik gaat nog even bekijken of het allemaal gaat lukken, daarbij heb ik paar weken later 5 tentamens, dus dat moet ik ook nog even bekijken hoe ik ervoor sta
Donna
Sjemig,lijkt me enormmmmm maar dit wordt toch echt niet mogelijk voor moi denk ik:)
Qontact eind april,dan die tiesto meuk al in mei,sja dan wordt dit teveel denk ik.

"denk ik" houdt wel in dat ik zeker alle mogelijkheden af ga zoeken:D
DjSuez
WICKEEEEEEEEEEED!!!

ik ga zeker kijken of ik meekan! ik wil wel erg graag, maar wat donna zegt... Qontact en Tiesto Solo en dan ook nog dat wordt wel duur, als ik ook nog een hele vakantie moet dokken...maar ik ga ook zeker alle mogelijkheden afzoeken!!

Optimus
quote:
Originally posted by DjSuez
WICKEEEEEEEEEEED!!!

ik ga zeker kijken of ik meekan! ik wil wel erg graag, maar wat donna zegt... Qontact en Tiesto Solo en dan ook nog dat wordt wel duur, als ik ook nog een hele vakantie moet dokken...maar ik ga ook zeker alle mogelijkheden afzoeken!!

gewoon niet gaan man:D Kom op hey, Homelands is echt veeeeel bijzonderder:D
tijs08
Ik gaat ook zeker mee!!

Word een hele leuke maand, maar ook een dure!

En opti.. wij hebben toch onze eigen 'party-travel bureau' hier!
Lijkt me juist super om met een grote groep, met een reis mee te gaan organised by the Bouma-Bros :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement