return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Tiesto @ Awakenings!!!!

Remy D
quote:
Originally posted by Remy D
Lijkt me zeker kewl en heb ook ja gestemd. Dan ga ik zeker. Misschien boeken ze hem wel voor het festival. :eyes:

Lekker zeg waren ze dus van plan.

Maar er zullen wel weer allemaal trieste technopootjes meerdere keren nee hebben gestemd omdat ze Tiesto triest vinden en niet openstaan voor iets nieuws.
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Lekker zeg waren ze dus van plan.

Maar er zullen wel weer allemaal trieste technopootjes meerdere keren nee hebben gestemd omdat ze Tiesto triest vinden en niet openstaan voor iets nieuws.

idd erg jammer, hij laat zien dat hij een eventuele boeking laat afhangen van zo'n poll:( Waarschijnlijk hebben veel mensen idd meerdere keren NEE gestemd en is hij "weggestemd" . Had het wel willen zien, Tiesto op Awakenings...:sadgreen:
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
idd erg jammer, hij laat zien dat hij een eventuele boeking laat afhangen van zo'n poll:( Waarschijnlijk hebben veel mensen idd meerdere keren NEE gestemd en is hij "weggestemd" . Had het wel willen zien, Tiesto op Awakenings...:sadgreen:

Misschien zus , misschien zo, er zullen waarschijnlijk blablablabla

Laat hem eerst maar een zien dat hij het waard is.
En dan niet omdat hij de beste dj van de wereld is ofzo..dat hij een winkeltje heeft en dat hij soms 2 plaatjes techno in een set draait.
Als hij het voor mijn gevoel verdient dan mag hij van mij op festival draaien.
Tiesto heeft nog geen enkele keer de initiatief genomen om maar wat voor de technoscene van waarde et zijn.

Er zijn kilo's andere techno dj's die de kans moeten krijgen.
Zij zullen niet door Rocco geboekt worden als ze zeggen "ja ik zou wel eens op Awakenings willen draaien"...tuurlijk, dat wilt iedereen.....maaruh, ze moeten het eerst verdienen.

Enals Tiesto zou draaien op het festival komen en duizenden mensen die alleen voor tiesto komen en daarna weer snel naar Trance Energy hollen met hun glitterpakjes.
Blegh.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland