|
|
| eieregooie |
| Mja... een technofeestje zou wel kunnen... ligt een beetje aan de stijl van het feest... Tiësto op Awakenings zou volkomen misplaatst zijn IMO |
|
|
| Raymond |
Ik vraag me af, waarom iedereen in Tiesto een Trance dj ziet....
Tja, de laatste paar jaar heeft hij de stroming gepushed door het te draaien, maar deze man heeft nog zo veel meer in petto!
Hij is begonnen als hardcore dj/producer, toen met Basic-Beat in aanraking gekomen meer de techno kant op gegaan, toen nog met een vleugje trance (Lost Treasures series) vervolgens gelijkertijd met de opkomst van Trance de Forbidden Paradise gaan mixen, maar heeft toen hij weg was bij Basic-Beat en vervolgens Black-Hole opstarte de eerste twee delen van Space-Age gemixed, dus deze man is zeker niet vies van techno en ik denk dat we hem die kans ook moeten gunnen. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Raymond
,maar heeft toen hij weg was bij Basic-Beat en vervolgens Black-Hole opstarte de eerste twee delen van Space-Age gemixed, dus deze man is zeker niet vies van techno en ik denk dat we hem die kans ook moeten gunnen. |
Deel twee heeftie samen met Montana gemixt. Dit zijn trouwens hele goede cd's. Heb Tiesto in 1999 in de Eau een redelijk harde set horen draaien en het ging redelijk naar de technokant toe, dus ik heb er alle vertrouwen in dat hij een degelijke technoset kan neerzetten. |
|
|
| MennoB |
| Maar oke Tiesto kan dan wel techno draaien, maar is de techno die tiesto draaid (die in zijn smaak vallen) wel de techno die je op een technofeest wil horen.......?? |
|
|
| Remy D |
| Remy draait toch ook 2 stijlen. Dus waarom niet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|