|
|
| Teal'k |
| Effe over de nederlandse ta community, het valt me op dat steeds meer elkaar opzoeken, samengaan naar feesten etc. Ten opzichte van een hele tijd terug is het dus 10x meer waard geworden dan alleen af en toe een message achterlaten hier, en af en toe is een discussietje over bijvoorbeeld politiek. Er is dus een hechte band ontstaan binnen mensen die van een bepaalde muziekstroming houden, en ik denk niet dat (ik) dit eerder zo gezien heb.. Voor mij is dit best positief, omdat zeker voor feesten enzo het best moeilijk is om mensen mee te krijgen naar zo'n 'houseparty' (voor hun doen), of om juist de goede eruit te pikken (en degenen te dumpen die om 2 uur moe zijn ). Ben ik dan de enige die echt moeite heeft met vrienden uit je dagelijkse groep mee te krijgen naar zon feest, of die helemaal niet van deze muziek houden, en er dus daarvoor kiezen om gewoon met wat TA'ers te gaan feesten, of zijn er meer mensen met dit type probleem ("geen zin, geen geld, niet mijn muziek, niet leuk", en dat soort smoesjes/excuses)?? |
|
|
| Dj Lex |
| Mja die vrienden van mij vonden het altijd te duur, dus die wilden ook nooit mee, plus dat ik de schuldige was als ze het niet leuk vonden, dus dat doe ik niet meer, ga alleen nog met mensen die enthousiast zijn en niet op een dubbeltje meer of minder kijken en meestal zijn dat dus tranceaddicts idd, omdat we allemaal de zelfde passie delen. |
|
|
| ryo |
| Ik herken het heel goed, van mijn vriendengroep zijn er maar 2 die het echt leuk vinden om naar een groot feest te gaan of echt voor een bepaalde dj te gaan, de rest vindt het bij voorbaat toch al niks terwijl ze nog nooit een goeie dj live hebben horen draaien. Ik ben een keer naar een tiestosolo geweest met 3 andere vrienden, waren ze het dag ervoor alweer vergeten dat we zouden gaan, de dag zelf waren ze al om 6 uur opgestaan ofzo, naja niet dat dat iets mag uitmaken, maar toen hebben ze daar vanaf 1 uur maar wat gezeten... Niet dat het mij erg veel uitmaakte, ik heb me prima vermaakt. Dus blijven alleen die 2 anderen over. 1tje zie ik al bijna nooit meer, de andere moet ik eerst ff overtuigen dat het het geld ook wel waard is en dan krijg je weer het vervoersgezeur waar we wel meestal uitkomen, dus als je het zo bekijkt is er toch maar 1tje die meegaat :) |
|
|
| Teal'k |
DjLex: ja precies.. neem je ze mee, valt het tegen, kijken ze je zo aan van, en bedankt, dat was lekker boeiend! Nou, rot dan maar op hoor :D
Ryo: Mwah, het nadeel is wel, als ze een keer meegaan en ze zijn moe, en jij wil partyen, zit je er toch aan vast, dat kan dus nadelig zijn.. Ook al laat je hun dan lekker zitten en ga je zelf flink door, voel ik me nog steeds behoorlijk genaaid..
En verder kan ik me er ook wel iets bij voorstellen, zoveel limbo'ers zijn ook van die HARDSTYLE BOEREN :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ben ik dan de enige die echt moeite heeft met vrienden uit je dagelijkse groep mee te krijgen naar zon feest |
hier komt straks zeker weten een reactie op van Kolkiewolkie :D
We wachten rustig af..... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|