|
|
| JunKX |
.... I luv you guys.....
:eek: :happy2: |
|
|
| Teal'k |
Hehe, toch opvallend dat veel mensen dus gewoon op goed geluk afspreken om met mede TA'ers te gaan partyen, ondanks ze elkaar misschien amper kennen, of heel anders zijn als op het forum/internet..
Respect voor alle leute die dus gewoon iedereen meeslepen (ook al hebben die soms niet eens zin om te gaan, en hebben ze een toptijd!!) naar feesten enzo..
Magik54: Ik snap gerust dat je 10 personen mee kunt slepen uit je vriendenkring naar tiesto solo.. Dat lukt mij ook gerust, maar dan krijg je dus weer het gezeik dat ze moet zijn om 2 uur, of dat het voor 2 mensen weer tegenvalt, en op die manier mijn sfeer echt bederven omdat zij het niet naar hun zin hebben.. Dat is dus iets wat je niet (vaak) tegenkomt als je met mede TA'ers gaat, want die hebben meestal 1 doel: van het begin tot aan het einde :D (zo hoort het ook als je het mij vraagt)
kreischer2000: Dat bedoel ik dus met deze thread.. hoe krijg je die mensen mee, of heb je vrienden die dit niet boeiend vinden, dan hoef je dus niet per se in je eentje te gaan, en hopen dat je iemand tegenkomt.. Je kan gewoon (de eerste beste) TA'er contacten, en iets afspreken, dat is wat ik af en toe dus gedaan heb, en dat gaat uitstekend.. Je gaat toch allemaal voor het feest.. Het zou zelfs niet eens uitmaken of je vrienden bent of niet, bij zon feest heb je gezamelijk een doel, en dat is uit je dak gaan.. en daar komt niemand tussen, en dat is wat ik ENORM waardeer aan de 'Housescene' |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ben ik dan de enige die echt moeite heeft met vrienden uit je dagelijkse groep mee te krijgen naar zon feest, of die helemaal niet van deze muziek houden... |
Denk dat je zeker niet de enige bent... ik heb er zelf ook moeite mee. De meeste mensen uit mn vriendengroep zijn meer van die allerdaagse Top 40 mensen (no offence) en hebben nog nooit van een Dumonde of een Flutlicht gehoord (neem ut ze maar eens kwalijk..).
En inderdaad, diegene die wel ietsje meer bekend zijn met het fenomeen 'Trance' in zn algemeenheid, die zeuren dan altijd dat de muziek veel te hard staat en dat ze dat niet langer dan een uur of 2 kunnen volhouden..
En tja, tzal dan misschien aan mij liggen, maar ik kan gewoon niet lekker uit mn pan gaan als de rest met een chagrijnige kop aan de kant van de zaal staat te wachten tot ut hele gedoe afgelopen is...
Om een lang verhaal kort te maken, het zijn over het algemeen maar 2 mensen die meestal wel mee willen naar zo'n groot feest.. (erg jammer als 1 van mn mooiste vriendinnen nét opt laatste moment weigert om een kaartje voor Qontact te kopen omdat ze Johan te hard vindt draaien.. :( :eek: :mad: :confused: ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|