|
|
| Remy D |
| Veel geile kontjes en das goed!! :D |
|
|
| Disney |
Astrid draaide een nummer met vocals van Ozzy Osbourne.
Weet iemand iets van dit nummer af?
[EDIT]
Hmmm, beter eerst ff kunnen searchen...
PARANOID vs. Ozzy Osbourne - paranoid (rare promo white)
Kent iemand deze???
[/EDIT] |
|
|
| Partyhardy! |
Zo, ook ik ben weer veilig thuis gekomen :)
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het onwijs tof vond om voor het eerst Trancefool (super chille gast!:) ) HiGH_NrG :cool: (extreem coole dude) Tango :) (tof dat je ons herkende, ook al zo'n lache gozer!) ontmoet te hebben! was mooi mannen! ;) :cool:
Verder heb ik nog gezien; Muppet, gaaf je nog even gesproken te hebben, je had het volgens mij goed naar je zin aan je big smile te zien :D , blighty, Cosmic Guy, Donna, RV, Bellie!, Aximus, tof dat je toch nog gegaan bent!, Menno, Teal'k, Basvh,wie weet toekomstige NHTV-er :) snitz, Eieregooie en vriend, HBtje, en last but not least the crazy partyanimals Mido en Remy D! stelletje artelijke halve zolen! ;) (vooral Remy dan :p )
en natuurlijk veel staan feesten met tijs08, Jappio,Total Woot,Three 'O Three en Lex en zijn broer.
Dus veel mensen van TA ontmoet en de partycrew was dus onwijs gezellig! :)
ik had enorm hoge verwachtingen van te voren voor Qontact, wat meestal tot teleurstellingen lijdt en ook deze keer was dit het geval.
We waren als een van de eerste binnen om Scott Bond te horen en hij stelde ons echt niet teleur, super set om de avond mee te beginnen! TOP!! :crazy: :cool: Motorcycle - As the rush comes, mijn favoriete Robert Gitelman - Things to Say en natuurlijk 3rd earth! :)
Vervolgens Dj Astrid die ook niet teleurstelde en goede trance-plaatjes ten gehore bracht, de sfeer zat er al goed in en dat werd alleen maar beter toen Ferry Corsten plaats nam achter de draaitafels! :) Ook Ferry vond ik super draaien!
Daarna voor mij de een na beste van de avond, Marco V!! :eyes:
Laat het publiek springen was zijn opdracht en die heeft hij perfect volbracht! zo'n onwijs toffe set zeg! heerlijk los! :D met uitschieter Ricky Fobis - No regular! ;)
Toen de man van de avond Armin van Buuren! Woeii! hij was echt weer de master van het feest! M.I.K.E. - Turn The Lights Out, Max Walder - Crown, Pulser - My religion (hoe onwijs VET is die plaat zeg!) en natuurlijk Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)! :crazy: :tongue3 :eyespop:
en hierna vond ik het wat minder worden, Johan Gielen begon te draaien, ik werd wat moe en toen was het dus, zoals eerder gezegd door Donna, onwijs irritant dat die tribunes niet open waren! dat vond ik toch wel een van de grote minpunten van dit feest zeg! :( Johan draaide overigens helemaal niet super slecht maar ook niet de sterren van de hemel :)
Hierna kwam de man op wie ik mij het meeste verheugd had Paul van Dyk maar ik hoef echt niet meer zo snel naar die gast toe. Hij kreeg voor mijn gevoel het publiek niet helemaal los ondanks top platen als Aalto - Rush (Super 8 Remix), Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix) en Ferry's - Indigo. Tsja ik denk gewoon dat ik te hoge verwachtingen van hem had, overigens ondanks dat hij niet staat te springen achter de draaitafels vond ik wel dat hij een speciale magie uitstraalt! :eyespop: :)
Tot slot was het de beurt aan Judge Jules en zoals meerdere met mij vond ik hem de slechtste van de avond! Het publiek stond er inderdaad stil bij maar hij draaide ook geen enkele plaat die mij aansprak! beetje simpel beukwerk als je het mij vraagt, met vaak te catchy melodiën. Zijn afsluiter Solstice was wel nog top! :)
Al met al vond ik het eerste deel van 21:00 tot 15:00 briljant en daarna wat minder.
Sfeer: 9,5 (écht veeeel leuke mensen ontmoet!:))
Outillage (aankleding): 7
Voorzieningen: 4 (doordat de tribunes niet open waren, de plees waren zoals altijd weer relaxt en gratis water natuurlijk ;) :p )
Prijs: 7
Line up: 9
Partycrew: 10
Zo nu ga ik nog even nagenieten van het feest en ik hoop de meeste van jullie allemaal weer te zien 10 mei bij Tiësto! :cool: |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Johan draaide overigens helemaal niet super slecht maar ook niet de sterren van de hemel :) |
Volgens mij ben je de enige TA die Gielen gezien heeft:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Hitman
Volgens mij ben je de enige TA die Gielen gezien heeft:D |
Ik vond hem eigenlijk best goed draaien, heb veel slechtere sets gehoord. Het zal nooit een God worden, maar gister deed hij iig zijn best om een btje de engelen uit de hemel te draaien. Was prettig verrast |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|