return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003

tijs08
ja, ik vond het allemaal slecht. Zijn set heeft mij geen seconde geboeid! aan het einde duz een idiote scratch actie wat waarschijnlijk niemand maar dan niemand kon boeien behalve malloot in kwestie! als sluiter had hij dan zowaar een goede plaat, deze zal hij wel geleend hebben, Solstice, ook dit nummer wist hij erg goed te verkrachten door middel van afgrijselijke vocalen over het nummer heen en pitch op plus 6 ofzowww. Meneer wilde waarschijnlijk ook snel naar huis, wat iedereen wel wilde op dat moment.
blighty
quote:
Originally posted by tijs08
leuk rapportje hoor! had het zijn redenen waarom je deze twee dj's hebt gemist? toch wel zonde!

Boy o boy, als je tot het einde was gebleven was heel jou judge-jules-is-de-beste-dj droom in duigen gevallen! serieus dit was echt 1000 x worse dan Jean! afschuwelijke tering herrie! had echt niets maar dan ook niets met muziek te maken! face it baby, he just ruined his future gigs in Holland forever!

Hmm, mijn waardering heb ik inderdaad gebasseerd op het eerste uurtje waar hij niet bepaald superopbouwend draaide maar wel lekker stevig a-la-Judge. Ik ben misschien wel blij dat ik die scratch gemist heb want wellicht zou ik die niet gewaardeerd hebben.

Greetings,
Blighty
Apoptosis
quote:
Originally posted by Disney
Vanaf hoe laat begon ie te kloten. Ik vond het wel jammer dat ik Solarize miste. Wat draaide hij daarna nog?

Op het allerlaatst, toen ging hij de speech van Martin Luther King scratchen :wtf: . k vonnet op zich wel grappig, maar hy deed t te lang...

Qontact vonnik echt een SUPERfeest!! Lang geleden dat k zo erg uit mn dak ben gegaan, kwerd helemaal gek van al dat goeie geluid de die boxen. Supertent hoor, die HMH!! Wy waren dr om een uur of 21:15 en de rest van de posse kwam wat later totdat we uiteindelyk met zn 12en waren en bleven totdat we weggestuurd werden.
Beste dj sets vonnik PvD en Ferry C. Had k nie verw8, want kheb weles eerder livesets van PvD gehoord en dat klonk nogal slapjes... Nah goed, weten we dat ook weer :D. Verder vonnik alle andere djs ook wel vet, hoewel, Armin viel toch wel een klein beetje tegen, maar was nog steeds wel goed en van Gielen kan k nix zeggen want die heb k gemist, kvond een pizza belangrijker :p.

Oh, Armin draaide op een gegeven moment een ongelovelijk BRUUT nummer... het was nog vóór Umek - Gatex vs Speedy J - Kreck (AvB Edit) en na Solarstone - Solarcoaster (Midway rmx). k had t nummer nog nooit gehoord en k weet eigenlyk ook nie hoe k t moet omschrijven... dr zat ontzettend veel energy in, een hele stevige plaat was het, maar wel met een melodie en een stevige bassline. Iemand enig idee???

Waar stond iedereen trouwens? wy herkenden alleen RV
tijs08
quote:
Originally posted by Apoptosis
Op het allerlaatst, toen ging hij de speech van Martin Luther King scratchen :wtf: . k vonnet op zich wel grappig, maar hy deed t te lang...

ja, toen hij eraan begon duurde het al te lang.

quote:

Oh, Armin draaide op een gegeven moment een ongelovelijk BRUUT nummer... het was nog vóór Umek - Gatex vs Speedy J - Kreck (AvB Edit) en na Solarstone - Solarcoaster (Midway rmx). k had t nummer nog nooit gehoord en k weet eigenlyk ook nie hoe k t moet omschrijven... dr zat ontzettend veel energy in, een hele stevige plaat was het, maar wel met een melodie en een stevige bassline. Iemand enig idee???

waarschijlijk bedoel jij Max Walder - Crown (deze heeft hij 100% gedraaid) en deze komt aardig overeen met jou beschrijving

quote:

Waar stond iedereen trouwens? wy herkenden alleen RV

veel vooraan in het midden voor de Dj, maar ook elders... we waren vrij chaotisch bezig!
Apoptosis
quote:
Originally posted by tijs08

waarschijlijk bedoel jij Max Walder - Crown (deze heeft hij 100% gedraaid) en deze komt aardig overeen met jou beschrijving

Nope, tis em niet... maar toch bedankt :). misschien een verkeerde omschrijving van my. t was wel een echte trance plaat met veel melodie (Crown vinnik meer techno), maar wel een behoorlyke stevige, uplifting/epic trance of hoe je het ook wil noemen. k heb net op de Tracklisting gekeken, en misschien is t wel die M.I.K.E. of Pulser plaat, maar ff afw8en dan of anders Armin morgen maar mailen :clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland