|
|
| Remy D |
Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is:
Als Paul van Dyk zijn rework draait van Blackeight - The silence dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat Paul de perfecte zuigbeurt krijgt..
En nee vieze meisjes en jongens ik ga hem die niet geven. Heb namelijk van een betrouwbare bron dat Blik dat wel aardig kan. Hij staat natuurlijk niet voor niks op de gastenlijst om als Flufboy te fungeren achter de schermen. :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is:
Als Paul van Dyk zijn rework draait van Blackeight - The silence dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat Paul de perfecte zuigbeurt krijgt..
|
En als hij nou slim is draait hij TERRY BONES - CLOSED MINDS ook, dan maakt hij zijn reputatie pas echt waar...
(ik snap trouwens niet waarom niemand dat nummer draait, is echt zooon waanzinnig nummer.. :conf: ) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by total woot
Enne Jappio: ben je alweer wat beter? (je hebt nog maar 3 nachtjes om beter te worden ;))
|
mja het ging wat beter, totdat ik vann8 ineens supergaar werd na 10 bier :s
whehe
maar dat komt wel goed voor dinsdag hoor; ik ga nu full time bijslapen ofzo :) |
|
|
| Original |
Dat is inderdaad een VET nummer tijs08 (Heb deze set Op MD`s staan "HR XXL Clubnight 03-01-2003" gecued:D , en heb had dit nummer vaak op repeat..)
Voor de rest ben ik dit nummer eigenlijk nog nergens tegengekomen.
Mischien kom ik ook nog ff langs de meeting
alleen "MEETING: 24:00 Linksboven bij de tribunes!!"
als je met kop naar de dj staat links boven neem ik aan,... en waar herken ik een mede-tranceaddict aan?:D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Original
Mischien kom ik ook nog ff langs de meeting
alleen "MEETING: 24:00 Linksboven bij de tribunes!!"
als je met kop naar de dj staat links boven neem ik aan,... en waar herken ik een mede-tranceaddict aan?:D |
Jep, that's the spot :)
Zoek naar een hard lachende, rondspringende brabo met fluoriserende kleding. Die kan je de rest wel aanwijzen ;) :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|