|
|
| Biohazard |
Dat betekend dat scott niet word uitgezonden :(
ik wil nieuwe scott bond setjes :whip: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Nou heb ik echt de neiging om om 21:00 aanwezig te zijn en dat wilde ik helemaal niet...
Moeten we maar beetje overleggen met reisgenoten: Lex, Onno, Tijs, Menno, Jappio, wat vinden jullie? |
Nou was niet van plan om Scott Bond te missen eigenlijk Dave :D Denk dat we maar gewoon 9 uur moeten gaan :tongue2 |
|
|
| jploveparade |
:whip: Johan Gielen tussen King Armin en Der Paul :whip:
Ach...
Als je rond 24:00 aankomt, heb je net het laaste stukje Ferry :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: |
Originally posted by Three 'O Three
Nou heb ik echt de neiging om om 21:00 aanwezig te zijn en dat wilde ik helemaal niet...
Moeten we maar beetje overleggen met reisgenoten: Lex, Onno, Tijs, Menno, Jappio, wat vinden jullie?
|
stipt 9 uur wil ik binnen zijn!!
Wil scottje voor geen minuut missen, en ben niet de enige geloof ik!
Vorige qontact was ook iedereen super vroeg (ok lag aan de ns maar goed) en draaide Jon the Dentist ook een super setje!
En Remy... Eindelijk is er een organiatie die Scott Bond weer naar Nederland brengt, vanwege zijn enorme kwaliteit. Dit heeft hij iedere keer dat hij hier draaide bewezen. En dan gooien die EIKELS (want dat zijn het!) hem als opener neer :whip:
Q-dance kan zelf ook wel bedenken als je een feest hebt met zoon line-up dat de mensen ECHT NIET voor Johan komen (maar hij draait wel prime time :conf: )
Ik ben het daarintegen wel met je eens dat Gielen waarschijnlijk wel een betere set zal neerzetten dan op TE vanwege de mede djs.. maar toch... (vorige qontact viel hij ook niet mee...)
PS. zoals eerder gezegd. Bond stond wel op de originele line-up en Gielen is er later bijgekomen. Dan vraag ik me toch af hoe hun originele line-up eruit had gezien...
ONDANKS DIT ALLES BEN IK TOCH SUPER BLIJ MET DIT FEEST EN DEZE LINE-UP :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by tijs08
stipt 9 uur wil ik binnen zijn!!
Wil scottje voor geen minuut missen, en ben niet de enige geloof ik!
Vorige qontact was ook iedereen super vroeg (ok lag aan de ns maar goed) en draaide Jon the Dentist ook een super setje!
En Remy... Eindelijk is er een organiatie die Scott Bond weer naar Nederland brengt, vanwege zijn enorme kwaliteit. Dit heeft hij iedere keer dat hij hier draaide bewezen. En dan gooien die EIKELS (want dat zijn het!) hem als opener neer :whip:
Q-dance kan zelf ook wel bedenken als je een feest hebt met zoon line-up dat de mensen ECHT NIET voor Johan komen (maar hij draait wel prime time :conf: )
Ik ben het daarintegen wel met je eens dat Gielen waarschijnlijk wel een betere set zal neerzetten dan op TE vanwege de mede djs.. maar toch... (vorige qontact viel hij ook niet mee...)
PS. zoals eerder gezegd. Bond stond wel op de originele line-up en Gielen is er later bijgekomen. Dan vraag ik me toch af hoe hun originele line-up eruit had gezien...
ONDANKS DIT ALLES BEN IK TOCH SUPER BLIJ MET DIT FEEST EN DEZE LINE-UP :p |
Ten eerste je pik stinkt en ten tweede je kont is uitgewoond door Glannie!!! Dus jij hebt helemaal niks te zeggen. :p
Blaat
Misschien wou hij zelf wel zo vroeg draaien..... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|