|
|
| kolkiewolkie |
kijk, NOU leidt je me WEL af :D ;) :o :p
bezorgen zo die mods meer werk dan ze de afgelopen 4 maand gehad hebben! alle onzin deleten, of moven naar een nieuwe draad: 'post hier snachts als je je verveelt draad' :p |
|
|
| eieregooie |
| Nou, die 1e post van jou mogen ze wel laten staan... Ik kwam echt nie meer bij :toothless Ik ben berucht ;) :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, die 1e post van jou mogen ze wel laten staan... Ik kwam echt nie meer bij :toothless Ik ben berucht ;) :p |
hehe, nou tis meer dat als je smorgens om een uur of 9 kijkt (ziekelijk vroeg dus) je vaak een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rij met 'eieregooie' bij de 'last posted by' kolom.. ook altijd op een heel fijn tijdstip (nu dus)
... zo wordt je berucht he..
wel grappig trouwes, straks van die mensjes die een hele nieuwe pagina zien in deze draad en denken: WOW wat een gelees weer, nieuwe info ofzo? en dan kijken ze en zien ze alleen maar dit geouwehoer :D |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hehe, nou tis meer dat als je smorgens om een uur of 9 kijkt (ziekelijk vroeg dus) je vaak een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rij met 'eieregooie' bij de 'last posted by' kolom.. ook altijd op een heel fijn tijdstip (nu dus)
... zo wordt je berucht he..
wel grappig trouwes, straks van die mensjes die een hele nieuwe pagina zien in deze draad en denken: WOW wat een gelees weer, nieuwe info ofzo? en dan kijken ze en zien ze alleen maar dit geouwehoer :D |
erm.. idd :nervous: :whip: :nervous: :whip: |
|
|
| Goldiluxe |
I will definitely try to be there then if there are so many ppl coming there to party!
HMH hmm, i hope the tickets wont get sold out too soon.
But im still considering going to Zoetermeer, after all PVD must be god, at least all my friends say so!!:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|