|
|
| arj1o1 |
wij moeten voor school een betoog houden in de klas (dwz jou mening over een onderwerp vertellen) alleen moet ik voor morgen een onderwerp hebben en die heb ik dus niet:rolleyes: .....
je moet er wel 25 minuten (met z'n 2en) over kunnen lullen en niet zo standaard als euthanasie of abortus ofzo
zelf had ik ff gekeken op de site van jongeren lagerhuis en de enige echt interresante die ik zag en mij interreseerde waren
-partydrugs
weet er iemand nog een beter onderwerp?? |
|
|
| SnuggLe |
Eh..vrouwenhandel, Oost Europese Vrouwenhandel?
Heb hier een heel stageverslag liggen.
Offeh.... Institutional Responses to Changes in the Electorate Since the 1970’s, ook een paper :)
Je zegt het maar :) |
|
|
| arj1o1 |
| is misschien wel wat ja, zal eens kijken of er andere mensen die zo aardig zijn mij te willen helpen nog goeie ideeen hebben |
|
|
| MennoB |
Als je zelf mag kiezen over welk onderwerp je wilt vertellen is misschien dit onderwerp wel leuk: De "onvolwassenheid" van de media over House-muziek
Veder zou ik het ook niet weten, wij hoeven (bija) nooit iets te vertellen op school......:rolleyes: |
|
|
| franzelare |
ik heb nog wel een heel stuk liggen over vermogensversterking in de SHF banden. (elektro)
of iets over bluetooth? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|