|
|
| Teal'k |
| Ik ga misschien ook nog wel komen.. Volgens OVR is het maar 7 minuten lopen vanaf NS centraal station.. Klopt dit? Ennuh, moeten we hier geen andere draad voor aanmaken??? Anders word peet strax nog boos :( |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Volgens OVR is het maar 7 minuten lopen vanaf NS centraal station.. Klopt dit? Ennuh, moeten we hier geen andere draad voor aanmaken??? Anders word peet strax nog boos :( |
Zeven minuten?!? :eyes: Dan moet je wel sprinten hoor (anders haal je het zeker niet)!! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ik ga misschien ook nog wel komen.. Volgens OVR is het maar 7 minuten lopen vanaf NS centraal station.. Klopt dit? Ennuh, moeten we hier geen andere draad voor aanmaken??? Anders word peet strax nog boos :( |
Neem aan dat je hollywood bedoelt? Da's minder dan 7 minuten :) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Zeven minuten?!? :eyes: Dan moet je wel sprinten hoor (anders haal je het zeker niet)!! |
Nou volgens mij is het meer iets van 4 minuten lopen, maar goed... Tis echt heel dichtbij. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Nou volgens mij is het meer iets van 4 minuten lopen, maar goed... Tis echt heel dichtbij. |
We hebben het dus allebei over iets anders! :toothless
Ik had het over Tiesto In Concert in de Gelredome..... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|