|
|
| ahp2002 |
hmm wel heftig...
ferry corsten zal hetzelfde doen in Japan (tenminste een beetje), hij zal ligaya live performen met een orkest erbij..
maar ik denk niet zo als tiesto denk ik met allerlei andere dingen erbij |
|
|
| _greggy_ |
8 hours of Tiesto ... how can it be possible to miss this event :eyespop: :eyespop:
Prepare You, I'm coming ... :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Interesting!
Is dichtbij en heb in mei ook nog nie zo heel erg veel in de planning en aangezien ik wel weer eens wil "trancen"..... :)
Hoop alleen wel dat ie veel eigen nummer draait, want vond die set op Impulz van hem toen best wel boring, maar die CD In My Memory vind ik wel megagoed...
Dus wie weet ben ik er wel bij :) |
|
|
| Cosmic Guy |
http://www.id-t.com/tiestoinconcert/
Dit ziet er veelbelovend uit, kheb Tiesto ook al een tijdje niet gezien en dan is dit een mooie manier om dat in te halen! Plus het feit dat t in het Gelredome is, ook nog nooit geweest. |
|
|
| MaGiK54 |
Tis gewoon een houseparty, maar het "concert" gedeelte staat er toch stoer bij. Ik las het vanochtend toen ik me werk aan kwam en heb al reeds een man of 5 weten te strikken om mee te gaan. Van de week maar gelijk kaarten halen, dit is gewoon verplichte kost voor alle trance/Tiesto liefhebbers.
Alleen ik moet over mijn principes heen stappen, want ik had mezelf voorgenomen niet meer naar ID$T parties te gaan. Maar ja principes zijn er om gebroken te worden :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|