|
|
| Teal'k |
| Jaa, ik heb ook geen zin meer te wachten!! Ik ga morgen ff een kaartje halen! boeie aan de rest.. hoe ik er kom en met wie, dat zie ik allemaal nog wel!! ik ben zeker van de party.. Om te gaan speculeren of het net zo goed/beter/slechter wordt als DD heb ik niet echt zin in.. Maar tiesto kennende zal het wel een leuke party worden.. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Jaa, ik heb ook geen zin meer te wachten!! Ik ga morgen ff een kaartje halen! boeie aan de rest.. hoe ik er kom en met wie, dat zie ik allemaal nog wel!! ik ben zeker van de party.. Om te gaan speculeren of het net zo goed/beter/slechter wordt als DD heb ik niet echt zin in.. Maar tiesto kennende zal het wel een leuke party worden.. |
Je hebt nog een ritje van me te goed :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik vind dit best wel een domme opmerking. Worden er in Belgie nooit concerten gegeven in voetbalstadiums ?? Ze dekken het gras normaal gesproken af met plaatwerk, dus dan wordt het gras niet zo beschadigd. En wat Marcello al zei in de Geldrodome schuiven ze de grasmat uit het stadium. |
hij is niet voor niets een Belg:D |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik vind dit best wel een domme opmerking. Worden er in Belgie nooit concerten gegeven in voetbalstadiums ?? Ze dekken het gras normaal gesproken af met plaatwerk, dus dan wordt het gras niet zo beschadigd. En wat Marcello al zei in de Geldrodome schuiven ze de grasmat uit het stadium. |
Em neen, op onze voetbalvelden wordt continu voetbal gespeeld, voor concerten hebben wij speciale, grote culturele gebouwen....
Ge weet wel, van die grote gebouwen die speciaal gebouwd zijn voor een perfecte akoestiek te verkrijgen :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Em neen, op onze voetbalvelden wordt continu voetbal gespeeld, voor concerten hebben wij speciale, grote culturele gebouwen....
Ge weet wel, van die grote gebouwen die speciaal gebouwd zijn voor een perfecte akoestiek te verkrijgen :rolleyes: |
wij ook...:rolleyes: de meest legendarisch concerten zijn trouwens in stadions gehouden... zie Wembley... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|