|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Weet iemand of er ook een minimumleeftijd aan verbonden is, want m'n broertje van 15 had ook wel intresse :s |
ID&T feestje, dus zal wel gewoon minimaal 18 jaartjes zijn... |
|
|
| Nook |
| goodie, me kaartje is gekocht, worden eigenlijk de tribunes ook gebruikt of word alleen het veld gebruikt? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
/me twijfelt als een gek, zit er toch wel aan te denken om te gaan, aangezien het idd iets is, wat niet vaak gedaan is en gedaan zal worden. Denk dat ik er even een weekendje over ga slapen en met wat mensen over ga babbelen |
Gewoon gaan man! Ik ga ook, met BasD. Mijn ma woont op 20 km afstand, dus dat is wel te doen de dag erna. Tis ook een soort 'thuiswedstrijd'. En idd, ik heb ook zoiets wat Petrus zegt, ik wil niet nog een keer zoiets als DD missen. Ik hoor daar zoveel mensen over dat dat super was. Hopen dat dit ook zo wordt... |
|
|
| Original |
Hier ben ik zeker bij:eyespop:, ik vond dutchdimension eigenlijk het beste feest qua muziek & sfeer in 2002.
Nu maar hopen dat dit feest m'n verwachtingen overtreft.
Klein vraagje: Weet iemand of het goed bereikbaar is met het openbaar vervoer (vanuit amsterdam) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Original
Klein vraagje: Weet iemand of het goed bereikbaar is met het openbaar vervoer (vanuit amsterdam) |
Check HIER of HIER! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|