|
|
| Valhalla |
Wil het komende schooljaar in Tilburg gaan studeren, maar ik vroeg me af hoe het met het uitgaangsleven zit en vooral op het gebied van trens.
So if you know :D |
|
|
| raoel |
Ik heb er één jaar op school gezeten en ben er niet veel op stap geweest omdat ik niet op kamers zat.
Maar, je kunt er wel eg goed op stap. Op donderdagavond gingen wij dan eerst naar verschillende kroegen zoals brandpunt, de miller, le brochard (of zoiets) en daarna meestal richting de Talk.
In de Talk was het altijd erg goed te doen. Goede trance, goed geluid en een goede sfeer. Of dat nu nog steeds zo is?
Als ik tegenwoordig in Tilburg op stap ga, ga ik altijd naar de Zino's. De hardstyle tempel van Brabant, zo niet heel Nederland.
Of dat hier door-de-weeks iets te doen is weet ik niet.
Maar op zaterdag is het iig geweldig, stampen tot en met op de sounds van DJ Yves. |
|
|
| SnuggLe |
schooljaar =geen studeren :D
He Jappi0, Tealk? ;)
Hadden we laatst discussie over op het irc kanaal :D |
|
|
| Blik |
toevallig ben ik afgelopen donderdag in Tilburg wezen stappen, wij zijn toen ook naar Brandpunt, Miller Time, Le Clochard ;) etc geweest
dat zijn gewoon gezellige kroegen waar ook trance gedraaid word maar ook ander spul dus. The Talk Of The Town schijnt wel goed te zijn. Zino's zit in ieder geval vrijdagmiddag stampvol :)
leuke uitgaansstad in ieder geval |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
toevallig ben ik afgelopen donderdag in Tilburg wezen stappen, wij zijn toen ook naar Brandpunt, Miller Time, Le Clochard ;) etc geweest |
Na-apert :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|