return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Tilburg ?

moogwai
quote:
Originally posted by Teal'k
ontopic: Als je het mij vraagt is Tilburg gewoon een kutstad (ik kan het weten, het zit in me achternaam :)), als studentstad best okay, maar voor de muziek moet je daar niet echt zijn (althans niet ONZE muziek)

en dat zegt iemand die uit Breda komt :D:D

Maar goed, misschien zit ik volgend jaar ook wel in Tilburg op kamers... en in Brabant is het altijd gezellig, en dat zal in Tilburg niet anders zijn :)
Blik
quote:
Originally posted by moogwai
en dat zegt iemand die uit Breda komt :D:D

respect voor de home-town van Tiësto en Montana :D

The Spock in Breda is trouwens ook een zeer relekst tentje (alhoewel het eigenlijk een zaal is van een "popdiscotheek")
@ddicted
quote:
Originally posted by Teal'k
ontopic: Als je het mij vraagt is Tilburg gewoon een kutstad (ik kan het weten, het zit in me achternaam :)), als studentstad best okay, maar voor de muziek moet je daar niet echt zijn (althans niet ONZE muziek)

Breda is een kutstad daar gaat elke kroeg om 2uur dicht, oke trance draaien ze eigenlijk nergens in Tilburg, maar het is geen kutstad :whip: Tilburg is gaaf!
Shadow
ik weet niet hoelang je het altijd volhoud met stappen, andeers zou ik je zeker de Zino's afterparty aanraden (begint om 6.00 uur). Vind ik echt super, vooral Francois. Is niet echt trance, maar vooral tussen 7 en 10 is het echt achter elkaar door stampen haha. Daarna wordt het altijd wel iets minder, maar dan zijn we toch al uitgeput en naar huis. Als je het niet zolang trekt dan kan je je wekkertje zetten, doe ik tegenwoordig ook, maak niet meer van die lange weekenden sinds ik werk :-)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland