|
|
| Kakao |
The Talk is de laatste tijd zo dood als het maar zijn kan, op donderdag. Echt niks te beleven.
De vasquez is ook wel aardig, alleen draaien ze daar niet echt trance. Meer beetje club muziek.
Tsja, voor de rest voornamelijk studentenkroegen. Daar vindt ik het altijd het gezelligste, ook al is de muziek niet echt top.
Zino ben ik nog nooit geweest eigenlijk, nooit echt behoefte aan gehad om daar heen te gaan. |
|
|
| SnuggLe |
| De Talk vind ik echt een baggertent, al die 3x dat ik er geweest ben was het niets. Superdruk was het er ook nie. La Clochard is wel relaxed ja, en verder heb je genoeg leuke kroegen...vooral geode studentenkroegen ja. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
schooljaar =geen studeren :D
He Jappi0, Tealk? ;)
Hadden we laatst discussie over op het irc kanaal :D |
ehm?? was ik toen niet lam ofzo?? :D |
|
|
| franzelare |
ben ook wel eens in tilburg wezen stappen de vriendin van mijn best maat studeerde er.
vind het geen superstad helemaal niet op donderdag!
de talk was wel grappig maar niet mijn tent!
we zijn ook wel eens naar die tent schuin tegen over de zino geweest met die glazen gevel weet zo niet hoe die heet. maar daar werd ik nadat ik 10 stappen binnen was weer door een portier mee naar buiten genomen omdat ik niet hun doelgroep was :( dus daar kom ik ook nooit meer!
De zino's is wel grappig , werd lekker geknalt de keren dat ik er ben geweest :D |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
schooljaar =geen studeren :D
He Jappi0, Tealk? ;)
Hadden we laatst discussie over op het irc kanaal :D |
rofl, NIET WEER snuggle :D
Jappio: wanneer ben jij nou niet lam. :D
ontopic: Als je het mij vraagt is Tilburg gewoon een kutstad (ik kan het weten, het zit in me achternaam :)), als studentstad best okay, maar voor de muziek moet je daar niet echt zijn (althans niet ONZE muziek) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|