|
|
| Glaniskanis |
Ja jongens... zoals jullie misschien al hebben gelezen op de Music Discussion, hebben TimeportE en ik een nieuwe ID Contest gemaakt
We hebben het wat moeilijker gemaakt dan de 1e contest (vinden wij dan) dus als je niet zoveel goed hebt maakt dat natuurlijk niet uit
Er zit van alles in van Prog tot Techno en Classic tot heel nieuw dus je zal alles in het werk moeten stellen om ze allemaal te kunnen IDen
Je mag zo vaak als je wil een lijstje insturen en in de tussentijd dingen veranderen... het laatste lijstje telt... en dat mag uiterlijk 15 februari ingeleverd worden
Zo werkt ut:
1. Download het zipje met de 25 stukjes van 10seconden
2. Probeer zoveel mogelijk tracks te IDen
3. Mail ons je lijstje met ID's
4. Kijk op 15 februari hoe je het gedaan hebt
Er zijn dus 25 samples... 1 punt als je de alleen de Artiest/Titel/Remix raad
Als het een remix is.. dan kun je 3 punten verdienen dus: Artiest - Titel (Remix)
2 punten als je iets niet weet en 1 punt voor 1 stukje
Bijvoorbeeld... als wij een sample van Kansai - Rococco (Fire & Ice Mix) hebben toegevoegd dan zou dit de uitwerking zijn:
- Kansai - ?? -> 1 punt
- ?? - Rococco -> 1 punt
- ?? - ?? (Fire & Ice Remix) -> 1 punt
- ?? - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 2 punten
- Armin Van Buuren - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 2 punten
- Kansai - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 3 punten!
ALL CLICK HERE FOR THE ID CONTEST ZIP FILE
email = contest@troniemeesters.nl
Doe je best en doet alle[e]n mee ;) (Ik schijn al het papierwerk te moeten doen :))
PS. De winnaar[s] van de wedstrijd wordt van verwacht de volgende wedstrijd te organiseren
PS2. Mods maak dit ff sticky aub :)
cya
Glaniskanis/TimeportE |
|
|
| [SigneT] |
vet leuk idee :)
ik heb net het rar bestandje gedownload , ga nu eem luisteren en proberen te ID en :) |
|
|
| SnuggLe |
1,2,8,9,14 en 22 zijn weggevers.
11 en 15 zijn ook zwaar bekend.
Maar daar mot ik ff achteraan. Rest red ik echt niet :) |
|
|
| dj_spare |
| de meeste zijn wel simpel, maar sommigen ken ik toch echt niet :( |
|
|
| Blik |
Ken er een stuk of 7 zo bij naam, rest komt me zeer bekend voor, maar weet ik de naam ff niet van. Ik ben echt een ramp in het ID-en van tunes
zitten wel een paar hele lekkere nummertjes tussen al zeg ik het zelf |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|