|
|
| ahp2002 |
tis gericht op t Japanse publiek en die diggen dit soort blije uplifting muziek heel erg, en ik, eerlijk gezegd, ook
in ieder geval komt de supertrack SPACEMAN uit op vinyl in de komende maanden en nog wat andere tracks. :) vet dus |
|
|
| mantisnl |
| ik hoop um binnekort ook ergens vanaf te plukken want ik ben nogal benieuwd naar wat het is geworden, wel jammer ja dat t edits zijn, maar anders zouden er natuurlijk niet zoveel oppassen he:rolleyes: |
|
|
| Raymond |
Wel allemaal blije nummers zeg.......
Dit is niet de System F van 'Out Of The Blue'!
Ik baal ervan als artiesten hun songs produceren op basis van hit potentie en kijkend naar de doelgroep, wat in dit geval Japan is..........
Reaching Your Soul
Underwater
Solarize
Springen eruit en hebben ook daadwerkelijk het System F gevoel, maar de rest z'n opvullertjes, 'sonnet' haalt het net niet... |
|
|
| babbel |
Sommige nummers zijn wat beter dan andere maar in het algemeen toch nog wel een geslaagd album denk.
Top 3:
Spaceman
Spread Your Wings :o
Reaching Your Soul
en nog een honorable mention voor Q-Rious die me spontaan een lachbui gaf, damn wat is dat nummer happy zeg ! |
|
|
| DJ_Massive |
beetje kut man die edits elke keer :/
maar dit album is stukken beter dan dat eerste System F album man, daar vond ik echt de helft bagger :> |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|