|
|
| arjoderoon |
voor de mensen die geen zin hebben om vanuit het noorden naar den haag te gaan kachelen voor de weledelgestelde heer tiesto... |
|
|
| total woot |
| Ik reis liever n paar uur, dan dat ik met 2000 koorballen ga staan stuiteren in n VEEL te drukke Palace :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik reis liever n paar uur, dan dat ik met 2000 koorballen ga staan stuiteren in n VEEL te drukke Palace :p |
EENS! Maar of het nou koorballen zijn of andere people, maakt me geen hol uit. Tis gewoon overal te druk als Tiesto komt. Niet leuk.... |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
EENS! Maar of het nou koorballen zijn of andere people, maakt me geen hol uit. Tis gewoon overal te druk als Tiesto komt. Niet leuk.... |
Nou......(met koorballen bedoel ik van die gasten die 2 vierkante meter dansvloer in beslag nemen met hun bierbuik, en die dan al zuipend en brallend op die dansvloer staan, maar inderdaat tis overal waar tiesto komt te druk). |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
de weledelgestelde heer tiesto... |
[OFF-TOPIC]
Ja dat kan dus niet he :). Het is of weledelgeleerde, of weledelgestrenge, of weledelzeergeleerde, of weleerwaarde zeergeleerde, of weleerwaarde, of weleerwaarde pater.
Weledelgestelde bestaat dus NIET.
[/OFF-TOPIC]
Verder... eehh.. denk ik ook niet, of weet ik eigenlijk wel zeker dat ik er niet ben. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|